להביא ילד בגיל מאוחר...




10/07/2008 12:19:00

בזמן האחרון, אני שומעת,

נשים, מבוגרות יחסית, מגיל 50 ומעלה,,

רוצות להביא ילד, בכל מחיר...

נכון, לומר בכל מחיר...

כי בעצם יש מחיר לזה...

כשהילד יהיה בצבא, ההורים, כבר יהיו מאוד מבוגרים,,

בכדי, ללוות אותו, בהמשך הדרך שלו...

אני, לא באה בטענות, לנשים שלא ילדו מעולם , ורוצים ילדים..

זה כבר, נושא אחר...

אבל, יש נשים, שהילדים שלהם כבר עזבו את הבית..

ורוצות למלא אותו שוב, ועושות ילד, לאחר טיפולים רבים.. ומפרכים...

אני, בדיעה, שלא לעשות זאת,, כי צריך להתחשב בילד,,

ילד, רוצה הורים, צעירים , נמרצים , לאורך כל הדרך,,

בצפר, צבא, לימודים, וכו'...

בעלי, ראה, את התוכנית בטלוויזיה,,

ואומר לי, את רואה,, זה לא מאוחר להביא עוד ילד...

אמרתי לו, תחלום...

אם אתה חולם על עוד תינוק,,

אז, תחכה לנכדים,,

למה, אחרי שכבר סיימתי לגדל אותם,

בזיעת אפי...

אני, שוב, צריכה להתחיל מהתחלה ???

לא, לא,, תודה, לא בשבילי...

להביא ילד לעולם, בגיל מבוגר,,

תגובות