הצגה מצחיקה - שם פרטי




04/12/2012 08:59:00

אתמול הייתי בהצגה כי לבעלי ולי יש מנוי כבר שנים

בגלל שאני אוהבת בין השאר הצגות וסרטים

אני מקפידה תמיד לא לפספס ולנצל את המנוי 

ההצגה היתה מצחיקה לא אגיד עד דמעות אבל מצחיקה ושנונה אפשר לומר

ההצגה מדברת על בני משפחה שמחפשים שם פרטי לרך שעדיין לא נולד

מתווכחים ורבים ולא מגיעים למסקנה על שום דבר

בין לבין הם גם מוציאים את התסכולים שלהם אחד על השני 

בסוף ההצגה מתברר להם שבכלל מין הנולד אינו מה שחשבו

בחיים תמיד השליטה היא הדבר שאי אפשר לוותר עליו

אבל החיים מלמדים אותנו שהשליטה היא לא בידינו

כמה שנתכנן דברים בסופו של דבר החיים הם שמתכננים בשבילנו

כי כמה שהיינו רוצים שהכל יתנהל כמו שצריך

כמו תמיד אף פעם זה לא מתנהל כמו שצריך

החיים בעצם מובילים אותנו ומתכננים בשבילנו

אני בפרט לא מתכננת כלום זורמת עם החיים

ועדיין בגילי לא יודעת לאן החיים יובילו אותי 



תגובות