לא רציתי.... אבל....






08/11/2007 12:13:00

טוב, לא רציתי בעצם לדבר על המחזור.. כפי שרשום בנושא השבועי בבלוגיאדה...

אבל, אני כן אדבר על כך...

כי כשאמרתי, לבת שלי, שזה הנושא השבועי...,

היא , אמרה לי, אמא, כן , תספרי, כמה שאני סובלת מכך...

הבת שלי לא הרגישה טוב, אתמול...

לא הלכה, בגלל זה, ללימודים....

כשהיא מקבלת מחזור, היא הופכת להיות חיוורת, וחולנית...

היא מקבלת כאבי טופת, ובולעת גלולות נגד כאבים

כמו, שהיא שותה מים...

זה קצת מדאיג אותי, כי אפשר, לסבול כאבים, בלי לבלוע כל כך הרבה גלולות

להרגיע את הכאבים....

איפה, אני לא מוצאת, את הכדורים, איפה שאתם לא רוצים...

מתחת למיטה, מעל הארון, מעל הטלוויזיה....

זה, מזכיר לי, אותי , בצעירותי....

גם, אני, סבלתי נורא מהמחזור....

הייתי, מקבלת, שבעה ימים בשבוע !!!

יותר מדי, עד שהייתי מסיימת, את המחזור...

הייתי, מרגישה, שוב, מין מחזוריות כזו....

אחרי, שבועיים, עוד פעם בחילות, וכאבים....

זה היה , סיוט בלתי נגמר....

היום, בגילי, אני מברכת על כך....

שנגמר הסיוט.... ואני כבר לא סובלת....

אנשים אמרו לי, קחי, הורמונים.....

אמרתי, לא, תודה... אני מרגישה מצויין גם בלי, כל  העזרים הנלווים...

לגיל המעבר.....

הנה, שוב , חוזר לו הניגון...

של בת ואם...

אני, חושבת, שגם תדירות הכאבים, במחזור...

שייכים, לגנים....

אם אני סבלתי, אז, לבטח, הבת , סובלת , גם.....

טוב, לא רציתי, כל כך, לפתוח את הנושא....

אבל, זה "גלש"  לי.....    












תגובות