דילוג לתוכן הראשי

כולנו עם גרטה

 



Christoph Schott - Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

יום ו׳, 13 בספט׳, 11:51 ‎(לפני 3 ימים)‎
אני
חתמו בקליק אחד

בעוד מספר ימים, גרטה טונברג בת ה-16 תוביל את מחאת הילדים הגדולה ביותר שנראתה אי פעם בנושא האקלים, ממש לפני ועידה בינלאומית קריטית בנושא! הצעירים האמיצים האלה מבקשים מאיתנו כעת לתמוך בהם. הקליקו כדי לעמוד עם ילדי האקלים ולדרוש 100% אנרגיה נקיה – ואנחנו נעביר את הקריאה למנהיגים החשובים לפני הועידה.
חתמו בקליק אחד
חברים יקרים,

 יערות האמזונס עולים באש, גרינלנד נמסה ועכשיו סופה קטלנית זורעת הרס באיי הבהאמס!
שינוי האקלים איננו סתם איום רחוק, הוא קורה ממש עכשיו.
וזאת הסיבה שממש לפני ועידת אקלים חשובה, גרטה טונברג בת ה-16 מובילה תנועה של תלמידים מהכיתות אל הרחובות, בדרישה מהמהיגים להפנים את מצב החירום האקלימי הזה ולעבור לאנרגיה 100% נקיה.

והם קוראים לנו להצטרף אליהם – הורים, סבים וסבתות, דודים ודודות, אחים ואחיות... בואו נראה לילדים האמיצים הללו שהם זוכים לתמיכה הגורפת שלנו במלחמה שלהם למען החיים על כדור הארץ.

כשזה יהפוך למשהו ענק, אוואז תדאג שהקולות של כולנו יישמעו לפני הועידה ע"י אותם מנהיגים, ואנחנו נעביר את המסר ונפגין למען עתיד בר קיימא עבור הילדים שלנו והדורות שיבואו. חתמו עכשיו ושתפו בכל מקום אפשרי.


אנחנו ניצבים יחד עם הצעירים במחאת האקלים, וקוראים לאו"ם ולממשלות בכל רחבי העולם להצהיר על מצב חירום אקלימי ולהתחיל בפעולה מיידית כדי להעביר את העולם לאנרגיה 100% נקיה. 

חתמו בקליק אחד


 גרטה שטה באומץ וחצתה את האוקיינוס בסירה קטנטנה כדי להוביל את המחאה לפני הועידה.
מאז שהחלה את מחאת האקלים בקיץ שעבר, הצטרפו אליה מיליונים בכל רחבי העולם -- אבל היא גם מתמודדת עם הטרדות ואיומים מטרולים ימנים קיצוניים.


עכשיו, כשמנהיגי מדינות נפגשים בניו יורק, זה הזמן להראות תמיכה מסיבית בילדי האקלים ומאבקם למען עתיד כדור הארץ. זהו רגע גורלי – הסכם פריז דורש מהמדינות לבוא עם תכניות ברורות כדי להילחם במצב החירום האקלימי – אבל זה לא יקרה בלי לחץ ציבורי מסיבי. 

וזה מתחיל עכשיו. אז בואו נתמוך בגרטה ובילדי האקלים ונקרא בקול למנהיגים לפני שהם נפגשים ל- 100% אנרגיה נקיה. חתמו עכשיו ושתפו בכל מקום אפשרי.

לחצו כאן כדי לתמוך במחאת האקלים!
 קשה שלא לחוש בייאוש מול כותרות מלאות בשריפות, הצפות, הוריקנים ובצורות. אבל המדע טוען שעדיין ניתן לסובב את הגלגל אחורנית אם הממשלות יקשיבו לאנשים במקום להקשיב ללוביסטים של חברות הגז והנפט. כבר הובלנו בעבר כמה ממחאות האקלים הגדולות בהיסטוריה– אז בואו נטיל את כל המשקל שלנו ונתמוך במחאה של גרטה – ובואו נהפוך את זה למשהו ענק!

בתקווה,

כריסטוף, פסקל, אנדי, מוריאל, פרנצ'סקו וכל צוות אוואז.

מידע נוסף:

שביתת תלמידים בכיכר הבימה: "להכריז על מצב חירום אקלימי" (גלובס)
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001298968

חום הקיץ בגרינלנד שובר שיאים ו 440 מיליארד טון של קרח עומדים להיעלם (Time.com)
https://time.com/5656688/greenland-heat-climate-change/

יערות האמזונס עולים באש. כך גם מרכז אפריקה (ניו יורק טיימס)
https://www.nytimes.com/2019/08/27/world/africa/congo-angola-rainforest-fires.html

רגע שאפשר ללמוד ממנו: מחנכים חייבים להצטרף לתלמידים בדרישה לצדק אקלימי (הגארדיאן)
https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/aug/30/climate-strike-teachers-students-greta-thunberg

אקטיביסטית שוודית צעירה למען האקלים מביאה את מחאת בתי הספר לשערי האו"ם: (רויטרס)
https://www.reuters.com/article/us-global-climate-thunberg/swedish-teen-climate-activist-takes-school-strike-to-gates-of-united-nations-idUSKCN1VK22J

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 51 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינו בפייסבוק ובטוויטר.
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"ל choulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות

  1. בהחלט חשוב, אני שמח מאוד שבישראל כבר נעשים מהלכים קונקרטיים כדי להיפטר מייצור חשמל מנפט. בחודש-חודשיים הקרובים תחל הזרמה של גז טבעי מאסדת לוויתן בשעה טובה וכבר נצעד לקראת אוויר נקי יותר, תוך כדי פעילות בכמה מישורים נוספים כדי להשקיע באנרגיות מתחדשות.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מספיק
      ישראל מפגרת באנרגיה סולרית מאחורי הרבה מדינות
      היא הראשונה שמחממת את המים הביתיים בעזרת השמש
      למה אי אפשר לעשות שכל הבתים יהיו סולריים כולל המכוניות המזהמות ?

      מחק
  2. אני מאוד מסכים שמדובר ביוזמה חשובה. צריך להתחיל להיפטר מהרגלים מגונים ביניהם שימוש בנפט ודלקים, ולכן אני רואה במעבר להזרמה מאסדות הגז כמהלך מאוד מבורך שיזכר בהיסטוריה האנרגטית של ישראל לדורות קדימה.

    השבמחק
  3. אני מאוד מסכים שמדובר ביוזמה חשובה. צריך להתחיל להיפטר מהרגלים מגונים ביניהם שימוש בנפט ודלקים, ולכן אני רואה במעבר להזרמה מאסדות הגז כמהלך מאוד מבורך שיזכר בהיסטוריה האנרגטית של ישראל לדורות קדימה.

    השבמחק
  4. אם גרטה נסעה בכלי שייט שנוסע על אנרגיה סולרית אז למה צריך לדבר על גז? למה לא להמר הכל לאנרגיה סולרית? למה אנשי הכוח מתנגדים לזה.

    השבמחק
  5. אבנר18:47:00

    לא לשכוח את המצב האנרגטי העגום שמדינת ישראל שרתה בו טרום עידן הגז - המדינה רכשה כמויות מטורפות של פחם ודלקים בכדי לייצר חשמל. פתרון רע כלכלית וסביבתית במיוחד. ואכן נמצאו מאגרי הגז, ואנחנו מרחק נגיעה מהזרמת גז טבעי מאסדת לוויתן מה שאומר שבקרוב נתחיל לנשום פה אוויר נקי יותר, בתקווה שעוד שינויים מבורכים יתרחשו בעתיד הקרוב

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות