יום הולדת לחתול שלי



לחתול שלי מלאו 7 שנים היום,

אני זוכרת את היום שהצטרף למשפחה שלנו

הבת שלי הביאה קרטון, ואמרה לי שיש לה הפתעה בשבילי

הצצתי לתוך הקרטון

ומצאת ייצור יפה מאין כמוהו

הוא נראה כמו חתול רחוב, עם עניים ענקיות ירוקות ומדהימות

היא סיפרה לי, שענתה למודעה בעיתון

"חתול למסירה"

מתברר, שהוא היה החתול היחיד שהיה בצבעים של חתול רחוב

למרות, שהוא נולד לחתול סיאמי ופרסי

ואף אחד לא רצה לאמץ אותו, לכן, פרסמו מודעה, בתקווה שמישהו ירצה אותו

כשראיתי אותו, מיד התאהבתי בייצור היפה הזה

יש לו אופי מדהים, הוא חתול חכם מאוד,

הוא מבין כשאני מדברת אליו,

הוא עונה דרך העיניים שלו, כשהוא קשוב אלי, הוא פותח את זוג העיניים לרווחה, ומסתכל עלי, כדי לקבל אישור ממני......

היום קמתי בבוקר, ושרתי יום הולדת שמח.....

הוא שם את כפות ידיו על הברכיים שלי, ילל יללה קצרה, והסתכל עלי במבט

שאומר תודה......

זה היה רגע מרגש ומאושר בחיי.............












תגובות