"אגרוף בלב"


לפני כמה ימים, אמר לי בעלי, שהבוס שלו, מצא מחליף במקומו, שהיה הסגן שלו...

הוא היה עם פנים נפולות, כששמעתי זאת, כאילו משהו נתן לי "אגרוף בלב"....

נכנסתי לדכדוך עמוק, כאב לי בשביל בעלי, שבן אדם שהוא העריך, והיה נחמד איתו, בסוף תקע לו סכין בלב.

לפני כמה חודשים, התחלף הבוס הקודם בבוס חדש, מיד הבוס החדש, הבחין בכישורים של בעלי, ומינה אותו להיות סגנו...

הוא כל הזמן הילל את הבוס שלו בפני,,,

הזהרתי אותו, לקחת הכל בערבון מוגבל, כי יכול להיות שהוא נחמד, אבל יכול הבוס בכל עת להחליף  את בעלי במישהו אחר...

בעלי , הקשיב, לאזהרה שלי, ואמר שהוא יודע זאת...

אבל, לא ידעתי שההחלטה של הבוס שלו, להחליף אותו היתה כה מהירה.....

כשהתבשרתי , כמו כאילו מישהו נתן לי "אגרוף בלב" הרגשתי כמו חבטה...

לא ישנתי כמה לילות, ידעתי שבעלי גם קיבל "אגרוף בפרצוף וסכין בגב" אבל הוא לא הראה זאת.....



תגובות