מי נכנס, מי יצא ???



04/12/2007 12:54:00
בבית, זה כמו תחנת רכבת

אנשים , באים והולכים....

תמיד, בעלי מוודא, מי נמצא עכשיו, בבית ??.

לפעמים, אני לא יודעת, מה לענות לו,

אני צריכה קודם כל, לבדוק, בחדרים,

מי חורפ, ומי ער...

במיוחד, שיש גם אורחים, כמו החברה של הבת שלי,

אז, הן מבלות כל הלילה, ולקראת הבוקר, הן חוזרות..

אז, בבוקר, רק לפי הרכב, של הבת, אני יודעת

שהיא בבית, ...

פעם, הייתי, מחכה, עד שכולם יחזרו, ואז הייתי נרדמת

היום,,, אני אומרת לכולם, לקחת מפתח,

כדי, שלא יעירו אותי בלילה, כשייכנסו,

מוציאה, את מפתח הבית, מהדלת,

כך, הם יוכלו לפתוח, בלי בעיות...





דרך, אגב, החברה של הבת שלי, הגרמניה

חזרה, הביתה, לחבר שלה...

נראה כמה זמן ייקח לה, עד שהיא תריב איתו..

אמרתי, לה, שאם לא יילך, שהיא תחזור אלי.....

היא חיבקה אותי, ונישקה אותי, והודתה לי על האירוח....







היום היום הראשון, להדלקת נר חנוכה,

מאחלת לכולם,,, חג שמח,,

ותאכלו הרבה סופגניות.....

תגובות