חנוכת בית




10/12/2007 18:01:00

אתמול, הייתי בחנוכת בית, של  גיסי,

קנו בית של חמישה חדרים, כדי שלכל בת יהיה חדר,

יש לו שלוש בנות, רק....

נכנסנו, ביתי , בעלי ואני,

היו, כבר מלא אנשים, כל השולחנות היו תפוסים

איך, שהוא הצלחנו, להשתחל בין השולחנות, והתישבנו...

לא אלעיט אתכם, בקלוריות שהכנסתי לפה שלי...

פתאום, הבת שלי, אומרת לי....

"אמא,  תיראי, מישהו , כל הזמן, מצלם אותי, במצלמת הפלאפון שלו

ביקשה מאבא שלה,  שיברר , למה הוא מצלם,

הוא טען, שהוא רוצה להכיר, לידיד,  את הבת שלי,

אני, לא יודעת אם זה נכון  , או יותר נכון בשבילו...

בעלי, אמר , שהוא נשוי,

אבל, אי אפשר לדעת בימינו...

אבל, הבת, שלי,  זעמה, למה בכלל הוא מצלם אותי ??. באיזה רשות ??

ועוד, אנחנו, אוכלים, ומפטפטים, פתאום,

אני , רואה, בחור נוסף, מתקרב אט אט, לשולחן שלנו...

קודם, הוא ישב בשולחן, הסמוך, ואחר-כך, התישב ממול הבת שלי

התחיל להתענין , מה היא עושה, ובת כמה היא , וכו'....

אט אט, כל הצעירים, התחילו, להתקבץ מסביבה...

יפיפה, הנסיכה שלי, שתהיה בריאה...

אבל, כרגע,  היא אמרה, היא לא מעונינת  באף אחד...

קודם, לסיים ללמוד... אחר-כך, אלוהים גדול...

כל פעם, שהכנסתי, נגיסה..

הבת, שלי, בצחוק , אומרת, לי....

אמא, מזמן גמרת, את כמות הקלוריות היומית שלך,,,

אין קינוח, הערב....

והבחור, ההוא, שישב מולנו,,,

אומר, בחנפנות, מה....

שחשב, שאני הבת, של הבת שלי, ולהיפך....

אני, לא יודעת, למה הוא התכוון,,,

מה, אי אפשר, לראות שאני כבר בת חמישים ??.

בעלי, אומר... שאני פצצה,

וכולם, נתנו לי, מחמאות, שאיך שאני נראית....

טוב, זהו, הלכנו הביתה...

והשארנו, את כל הלבבות, שם, שבורים......









תגובות