אחראית על הכל....




23/12/2007 11:28:00

כל הזמן, שמשהו בבית לא בסדר,,

פונים אלי....

אתמול, הבת, שלי אומרת לי, תראי,

אח שלי, חגג עם החבר'ה שלו, עד ארבע בבוקר,,

וחיסל, את כל דברי החלב בפריז'ידר,

אמרתי, לה, אז מה את רוצה ממני ??.

מה אני אחראית, על כל מי שגומר את האוכל ???

כל, הזמן, חושבים, שמובן מאליו, שאני אהיה אחראית על הכל



אחראית, להעיר אותם בבוקר

אני כבר לא עושה זאת,

מכיוון, שאמרתי לכל אחד, לשים שעון מעורר ליד המיטה

ויהיה אחראי, על עצמו, להתעורר בבוקר...

אמרתי, להם, שאני לא אם בית, בבית הזה...

הגיע הזמן, שהם יקחו אחריות על עצמם....

זה, דווקא, עובד טוב... עכשיו...

אולי, אני אשמה, שהרגלתי אותם לכך,,,

שאני מעירה אותם....





אחראית, על הבית,

לנקות , לסדר, לכבס, לתלות....

ולא מקבלת שכר על כל מה שאני עושה,,,

רק טענות ומענות....



אחראית על מצבי רוח, של בני הבית...

כמו, ששבוע שעבר, בעלי, שאל אותי,

מה קורה , לבן שלך, למה הוא מצוברח ???

אמרתי לו, מה אתה חושב, שאני אחראית, עליו ??

לדאוג, באיזה מצב רוח הוא נמצא, בכל יום ביומו...

ועוד, כועסים עלי, למה אני עונה כך...

אני, עונה כך, כי לי אין כוח יותר,,, להיות אחראית..

בגיל, שלי, אני רוצה את השקט, והשלווה,,,

והילדים, עדיין רוצים, שאטפל בהם, כאילו היו אלה ילדים קטנים ואבודים...



ושלא נדבר על בעלי, שאני צריכה להיות אחראית

שיהיה מרוצה, בכל פעם שהוא חוזר מהעבודה,,

אם יש לו בעיות בעבודה,

אני הכתובת, ואני הקורבן, לגחמות שלו....

ועדיין, מתנהג, כמו ילד קטן, שרוצה רק תשומת לב...

ללא הפסקה....



וגם, שכחתי, שגם אחראית על החתול

לא איכפת לאף אחד,, שיש לו אוכל בצלחת

או מים בקערה....

כרגיל, זאת רק אני, שדואגת לו....



ואל תגידו לי, לעשות תורנות,,,

עם ילדים כאלה גדולים....

הכל אבוד....

בסוף, אני אהיה אחראית, לעשות להם תורנויות....












תגובות