אתמול לעומת היום.....




26/12/2007 15:44:00

אתמול, היה מזג אוויר , זיפט, אם אפשר לומר.

ראיתי, שמאוד מעונן, וקר.... ולא חיכיתי עד שיתבהר

כי , לפי העננים שהיו בשמיים, לא ראיתי , כל סיכוי, שהשמש תצא..

כאילו, אמרה.. היום, תנו לי מנוחה.. לא מחממת היום...

היו, לי, כמה שעות, עד שאצא, לפגוש את חברתי, בקניון...

מיד, שמתי, את הבגדים, במייבש...

לא, היתה לי, סבלנות לחכות, עד שהבגדים יתיבשו...

כי, חשבתי, שהשמש, לא תצא,,, עוד כמה ימים.. ממחבואה....

ואין, סיכוי, שהבגדים יתייבשו על החבל....

בין, לבין,, הגעתי, לקניון,,,,

אמרתי, לחברתי, נתפצל,  וכל אחת תקנה, מה שהיא רוצה...

וניפגש באמצע....

נכנסתי, לחנות, לקנות, פיג'מות חמות,, תחתונים, וחזיה..

מה שלא תיכננתי, מלכתחילה,,,,

הגעתי, לקופאית, וראיתי, ארשת מעוננת בפניה...

מה, קרה ??. אמרתי לה....

מצטערת, אמרה.... המחשב מושבת.... והטכנאי צריך להגיע, עוד כמה שעות....

אז, אמרתי לה... רגע, אין לכם, מכשיר להעברת כרטיסי אשראי, ידניים...?

מצטערת, אמרה.... כבר לא משתמשים במכשיר הזה....

אם, יש לך, מזומן אשמח לקבל... אותם.... ממך..

מה מזומן ??. הסכום היה גדול... לא יכולה לשלם בבת אחת....

צריכה לחלק לתשלומים....

אמרתי, לה... את יודעת מה....

אני אהיה בקניון, עוד כמה שעות טובות, אולי עד אז... הטכנאי יגיע...

והמחשב, יפסיק לשבות.... ולעבוד שוב....

טוב, הסכימה, ושמה לי, את הסחורה בצד...

בין לבין,,, אחרי, שביליתי עם החברה....

חזרתי, לחנות, וארשת עצבות, היתה על הקופאית,,,
מצטערת, אמרה... המחשב, עדיין לא עובד....

עשיתי חישוב וסיכום ביניים,,, ואמרתי לקופאית...

טוב, אני אקח , רק את התחתונים... כי זה הסכום המזומן שהיה לי בארנק....

הקופאית היתה מאוכזבת מה,, מהקניה הדלה שלי...

אבל , אני הייתי שמחה, שלא היתפתתי, לקנות יותר ממה שצריך...

יכול, להיות, שכל זה, קרה... כדי שאני לא אבזבז יותר מדי...



היום, לעומת, זאת,,,

אני קמה בבוקר, והשמש הזורחת,  מקבלת את פני

בחמימות, ובחיוך.....

כדי, לומר, לי,

הנה, הגעתי, היום,

לא היתה לך,  סבלנות, לחכות לי ???

והיית צריכה להשתמש במייבש....

כאילו, מתגרה בי...








תגובות