חוג צילום...




31/12/2007 11:36:00

לראשונה מזה שלוש, וקצת שנים...

אני יוצאת, ללמוד.. כדי לחדד את המוח שלי...

לקחתי קורס צילום... האומנות, היא בדם שלי...

לכן, רציתי ללמוד, משהו , שקרוב לאומנות שאני אוהבת

הציור...

שפעם, ציירתי, אבל, הפסקתי, בגלל שלימדו אותי טכניקות

איך לצייר... ואז, לא רציתי יותר...

מין, מרדנית כזו... עד היום....

בקיצור, נכנסת לשיעור...

היו, אנשים צעירים יותר ממני, ויותר מבוגרים ממני...

רוב, האנשים שהיו בכיתה,

היה להם נסיון רב, בצילום...

ככה, הם טוענים,,, בעצם....

לא נבהלתי, מהידע הרב שהיה להם...

רק אחת מהתלמידות, ואני, בעצם ,

לא היה לנו, שום ידע מוקדם...

לקחתי, איתי, מצלמה, שלא ידעתי אפילו את שמה...

תצחקו, אבל, מעולם לא התעניננתי  בחלק הטכני..

של המצלמה... וקל וחומר, לצלם תמונה כלשהיא...

השיעור , הראשון, היה תולדות המצלמה....

מה שהיה מאוד, מענין,

איך לכוון את המצלמה, בשעות אור, וחושך....

וגם, בימים מאוד מעוננים...

לא, יודעת, למה הם מדברים, שהאור הכי טוב, לצילום

הוא האור.. בגרמניה....

לא הייתי שם,,, ולא חושבת שאהיה...

אין, לי , גרוש על התחת....

מקווה, שאני אתקדם, מהר... בשיעור...

ואדביק, את אלה, שהביכול, אמרו שיש להם ידע

רב, במצלמה....

אני מתכוונת, לקחת, את הצילום, צעד אחד קדימה...

להפוך את הצילום, לציור.... לצייר, בעצם עם המצלמה..

זה צריך להיות, רעיון מעניין,,

כל הזמן, הראש שלי עובד, על רעיונות חדשים...

לא פלא, שיש לי, ילדים אומנים בבית.....









תגובות