ניסים ונפלאות......




06/12/2007 07:54:00

בחג חנוכה מצפים לניסים ונפלאות,,,

לא יודעת, אם לי , זה יקרה,

*  מה הסיכוי, שיקרה לי נס, ואני ארוויח בלוטו ???

  
*  מה הסיכוי, שאני אוריד עוד כמה קילוגרמים , עד ליעד שהצבתי לעצמי,

אין , סיכוי כזה, בחג הזה,

אתמול, הכנתי לביבות, המטבח אחרי, זה, נראה

כמו מפגע, אחרי סערה,,,,,

עוד , אני מכינה את הלביבות,

ובעלי, מתקשר אלי, אני בדרך,,, וקניתי סופגניות,,,,,

אוי, ואבוי, אמרתי, לעצמי,

עכשיו, באמת , אין סיכוי, שארד עוד קילו, נכסף....

  
*  מה הסיכוי, שחיילנו , ישוחחרו מהשבי,

כבר שני חגים, של חנוכה, הם שם,

ועדיין, לא רואים את האופק...

צריך, רק נס, שיקרה....

ומקווה, שיקרה, כזה.....

בואו, נדליק לכבודם נר ... שיצאו מחושך לאור....



* מה הסיכוי , שהמורים יחזרו, ללמד , אחרי חופשת חנוכה

יקרה, נס, אם הם יקבלו, את התנאים, שהם דורשים,

 * היום יום שלישי, להדלקת נר חנוכה,

הסיכוי, שיקרה, עכשיו, נס, נאדה.....

מאחלת הרבה, אור, ואושר,

להתראות, עד נר, שישי.....



שבת שלום, וחג שמח.....

תגובות