BORING....BORING.....BORING

03/12/2007 10:30:00



משעמם עד מוות, הספר שקראתי באנגלית

IF MY FATHER LOVED ME

לא יודעת, למה המשכתי לקרוא אותו למרות הכל,

כנראה, לחדד את השפה שלי, וגם אני עכשיו מתאמנת

בגלל החברה של הבת שלי, שמדברת רק אנגלית,

מדובר, בספר, על אשה, שמדברת על זכרונות של אבא שלה,

שהיה רוקח בשמים,

ואמא שלה, נפטרה, בגיל צעיר, כך שאבא שלה,

התפרפר עם כל מיני נשים, וקרא להן, דודות, שלה,,,

לאורך , כל הספר, לא דיברה כמעט על אבא שלה,

אלא, על החיים שלה, מסביב לזכרונות....

לא ענין אותי, ושיעמם אותי....

לא יודעת, מי נתן לה, לפרסם את הספר, המשעמם הזה....

  
דרך, ,אגב, החברה הגרמניה, הלכה לשוחח עם החבר, שנפרדה ממנו,

היא אמרה, שרק סגרה איתו, קצוות, אבל לא חוזרת אליו....

טוב, היא עכשיו רגועה, לא הולכת יותר לשירותים,,,

אבל, היא כל כך, רזה, שכל דבר שהיא אוכלת ושותה,

ישר, רצה לשירותים...

הבת שלי, ואני, התחלנו להוציא עליה את הבדיחה

שהיא מזכירה לי, בובה, שיש לה חור, בטוסיק,

וכשמאכילים אותה, היא ישר מורידה, את האוכל, דרך חור הטוסיק...

החברה, עכשיו, כל פעם שהיא ניגשת לשירותים, צוחקת בדרך,,

בגלל ההשוואה, שהדבקנו לה....

  

אם עדיין לא ניחשתם, אני עדיין מכבסת , תולה.....


תגובות