הבלדה על חתול המשפחה..




10/01/2008 08:54:00

יום אחד הגחת מקופסת קרטון

עיניים בורקות ובהירות...

שם מציצות.... ומסתכלות....

ואומרות,,, קחו אותי,, קחו אותי....

לא היססתי,,, לקחתי,,,, ועוד איך.... אימצתי

כל הזמן, אתה קופץ ומקפץ,,,,

תופס, פרפר פה, גמל שלמה שם....

רץ, אחרי סמרטוט הרצפה, כשאני שוטפת,,,,

חושב, שזהו עוד עכבר,,, שהשתפן....

משחק במים,,, ומנסה לתפוס את הזרם....

והזרם, מסרב, להיתפס....

מסתכל, ממרפסת השמש, אולי יש שם נקבה , שווה ??

מתאכזב, וחוזר .... לישון... במקום הקבוע...

קבוע,,, זו היא מילה ארעית, בשבילך...

חושב, כל בוקר, איזה מיטה, היום אני אכבוש ??

של ההוא, או של הזה ??

מתלבט, ומתלבט... בסוף חוזר לאותה מיטה...

שעליה, שכב כל בוקר....

יש לו סדר יום....לפי הסדר שלו..

מילל, שיפתחו לו, את מרפסת השמש

אם יש שמש,,, נשאר לעשות אמבטיית שמש

אם יש גשם... נשאר לעשות, מקלחת....

אם קר.... בורח , לבית החמים... והמוכר...

בחורף, כפות רגליו, קרות...

עושה , אין ,דין, די, נו.... וקופץ על בירכיים, של בני הבית....

כל אחד בתורו,, כדי לחמם את כפות רגליו...

בקיץ,, לא מסתכל, לכיוון של בני הבית...

חושב לעצמו.... אני אתקרר לי, בפינת האמבטיה...

כבר, לא צריך אתכם.....

ניגש לאכול, מסתכל, בסביבה.... שלא יפריעו לו...

אחר-כך, ניגש..... לכרסם, עם רעש... שנותן חשק לבעלי,,,

לאכול מהצלחת שלו....

אתה, תמיד, בודק, את בני הבית...

מי נמצא, ומי חסר ??.

חושבים... אם לא היית מגיע אלינו ...

היית, עוד יותר חסר.........


תגובות