משקפי קריאה...




16/01/2008 12:40:00

טוב, זה זמן מה, לא מזמן

מתחבטת, האם לקנות משקפי ראייה..

כי אני תולעת ספרים, וכבר מפריע לי, שאני לא רואה את האותיות הקטנות..

מרחוק רואה עשר !!!

הגעתי, לחנות...

המוכרת ביקשה ממני, לעלות למעלה ולעשות בדיקה מקיפה..

כדי לקבוע, איזה מספר , לשים לי בעדשות..

כשגבר בדק אותי..

הוא אמר... הבעיה הזו... היא בעצם מזמן... כי את כבר בגיל חמישים

אמרתי, לו.. אם הייתה מזמן, הייתי מגיעה מזמן...

אני קוראת, ספרים, כל הזמן.. ורק בזמן האחרון,, יש לי בעיה

עם הקריאה של אותיות קטנות, מקרוב...

סיימתי , את הבדיקה...

המוכרת נתנה לי, למדוד מסגרת...

אחרי, שבחרתי , אמרה לי...

מסגרת.. 600 שקל..

ביחד, עם העדשות.... 900 שקל...

אמרתי, לה, סליחה , אין לכם מסגרת יותר זולה...

למה, אני זקוקה למסגרת, יקרה...???

מה, אני רק קוראת, עם המשקפיים,,

לא, הולכת להשוויץ בהם...

וראו זה פלא...

מצאה לי מסגרת זולה....

ויצאתי, בסך הכל,,, בנזק , של 500 שקל...

ואם לא הייתי, מבקשת , משהו יותר זול ??.

היא היתה דופקת לי מחיר... כזה ??.

אנשים , כל הזמן עובדים, על אנשים אחרים....






תגובות

  1. זה היה מזמן היום אני שמה משקפי ראייה לראות מרחוק כבר לא מקרוב

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות