הביקורת



19/02/2008 11:25:00

כל פעם, שמצלמים, תמונות במסגרת החוג,

אחרי, זה, מבקשים מאיתנו לבחור 10 תמונות,

מתוך, כל התמונות שצילמנו...

בעצם, זה מאוד קשה, לבחור...

וגם, לקבל ביקורת טובה, על התמונות..

ביום, ראשון, הגענו לשיעור...

טענתי, בפני המורה, שהתמונות, רובן, יצאו לי לבנות מאוד...

התברר, שלחצתי, על כפתור מסוים, במצלמה,

וזאת הסיבה, לתמונות הלא מוצלחות,,

אבל, למרות, זאת, לאחר, בחירה קשה, שעשיתי בבית,

בחרתי, עשר תמונות,,,

הוא היה די חיובי בקשר לתמונות שצילמתי,,

אחרים, צילמו תמונות עם צבעים מדהימים,

אבל , המורה חזר, על אותה אמירה,,,

משעמם, משעמם.. משעמם...

ואילו, התמונות, שלי,, אהב, את זוית הצילום, את הצבעים העמומים,  

את הראיה שלי, דרך העדשה,

אבל,, הוא לא אמר, את המילה...

משעמם....

הייתי, די מרוצה,, למעשה...

זה, אומר, שתמיד, היתה לי , תכונה,

של ראיה אומנותית, שזה בעצם,

האומנות, היא בנשמה שלי...

המורה, אמר, לצלם, לא את התמונה,,,באופן אוטומטי ופשטני...

אלא, לצלם, מתוך הלב והנשמה....

וכך, השתדלתי, לעשות, כן.....











תגובות