הפתעה לטובה...




06/02/2008 09:12:00

בפוסט הקודם, קיטרתי, כמה שהבת שלי, עושה לנו נזקים

והנה, לפתע, אתמול,,, הופתעתי לטובה,, כנראה שהחינוך הטוב משתלם

אתמול, אחרי שיצאתי , לבלות עם חברה...

הרגשתי פתאום סחרחורת ולחץ בראש...

הכל הסתובב מסביבי,, משירדתי בתחנה של האוטובוס

עד שהגעתי הביתה, התהלכתי כמו סהרורית,,,

ונס, שבכלל הגעתי הביתה...

מיד, נשכבתי על המיטה.

כל החדר סבב סביבי כמו קרוסלה...

הרגשתי, יובש בפה, וזיעה קרה במצח

הרגשתי, משהו מוזר בגרון... מין תחושת מחנק

חשבתי, הנה, זהו, אני הולכת לעולמי...

פתאום, כל ארוחת הצהריים, היתה על הרצפה,

על הבגדים, על הסדינים..

מזל, שהבת היתה בחופש

היא מיד, ניגשה אלי,,

הורידה מעלי, את הבגדים המלוכלכים

הורידה את הסדינים המלוכלכים,

הביאה שמיכות נקיות, כדי לכסות אותי...

מסכנה, היתה לה טראומה, כשרוקנתי את קיבתי

ומלאתי חצי מהדלי, שעמד לידי...

הביאה לי, תה חם...

וכל , הזמן שאלה לשלומי....

והתחילה, לסדר ולנקות את הבית,

ולתת משימות לאחים שלה, לעזור לה....

מבחינתי, זאת היתה הפתעה לטובה....

שביתי, עם כל מה שהיא מעוללת,, היא שם בשבילי

בשעת צרה, כמו שאני שם,,, בשבילה... בשעת מצוקה...

  
נ.ב. בעודי כותבת את הפוסט הזה... צלצול בדלת...

הדוור הביא לי עוד שני דוחות חניה, של הבת שלי...

תגובות