ירוק בעיניים ..




31/03/2008 17:47:00
ניקיון פסח, זה לא מה שחשבתם....

03/04/2008 17:26:00
פרויקט אישי..
ביום ראשון, אני מסיימת את החלק הראשון בקורס צילום


יש שלושה חלקים, בקורס


את החלק השני, אני לא יודעת מתי אני מתחילה,,


בטח, יודיעו לי... בקרוב...


בסיום הקורס, המורה נתן לנו, משימה..


לצלם תמונות שמשקפים אותנו..


כלומר, לספר את הסיפור , שלנו.. דרך התמונות ...


אני, מביאה לכם תמונה אחת, מתוך התמונות שצילמתי...


ותגידו, לי, מה אתם מבינים ,


 מה אומרת התמונה...



07/04/2008 17:23:00
סיום חלק ראשון..
אתמול, הסתיים החלק הראשון של קורס צילום


למען, האמת, קצת הוקל לי....


כי, הפרויקט האישי הזה, שעשינו,


לצלם, על עצמנו, ועל החיים שלנו...


סחט ממני, כל טיפה מהאנרגיות שלי...


כל הזמן, הראש שלי, עבד...


איזה, נושאים, צריך לצלם,,,


מה, אני, מי אני ??.


מה מאפיין אותי ???


סוף, סוף, אתמול, היו לי ביקורות מצוינות על העבודה שלי...


נתתי, לצופה בתמונות, להפעיל את הראש, ולחשוב מעבר לתמונה..


למה,, מתכוונת המשוררת ???


כולם, שברו את הראש,,,


לאחר, שפיענחתי את התמונות...


כולם, נדהמו, מהרעיונות, שהבאתי דרך התמונות שלי,, על החיים שלי...


גם, כן, לא שכחתי להביא כיבוד,


לכבוד, הפינלה הגדול... הסיום הגדול....


עוד חודש יודיעו לנו,,, שייפתח קורס שני..


מתוך השלושה....


היום, אני יכולה לנשום לרווחה....


קצת, חופש, אבל, לא לגמרי..


פסח, מגיע,,, והעבודה רבה .... לגגגגגגגמרררי........





זאת גם תמונה שהצגתי בפרוייקט....


עוד ניחוש,,,,,





09/04/2008 18:30:00
לכתוב על חיי
בעקבות תמונה שצילמתי לפרויקט הסופי של הקורס


החלטתי, שאני כותבת על החיים שלי,


מהילדות, עד הלום...


כי אלה, זכרונות, טובים, וכואבים....


התחלתי, היום... וזה עייף אותי רגשית,,,


אמשיך מחר, ואולי שבוע הבא..


מתי שיהיה לי זמן....



10/04/2008 21:14:00
ביעור חמץ
בשעה כזאת בדרך כלל, אני לא על המחשב,


אבל, בעלי, והבן, שלי, סילקו אותי, מהסלון,,,


כדי לצפות, במשחק כדורסל...


הפסח הזה, גמר אותי,,,


עוד נשאר המטבח, וזהו....


עד, עכשיו, עשיתי לבד את הכל,,,


כי כולם עסוקים, ולא יכולים לעזור לי...


בעצם, מישהו,אמר,, מי שמנקה חמץ בפסח..


מבער, גם , את הנפש,,,


יכול להיות שזאת הסיבה,,, להיות עסוקים בלנקות פיזית,,


ואז, גם מנקים, נפשית,,, את הגוף....


טוב, בכל, מקרה, כל פעם שאני מגיעה לחדר מסוים לנקות,,


מוצאת, כמה דברים, שמזמן לא ראיתי,,


ושאלתי את עצמי, איפוא הם , היו ???


כנראה, שפסח צריך להגיע, בשביל למצוא אותם..


ביעור חמץ, מוצלח לכולם..


ואל, תעבדו,קשה... לאט , לאט


כמו שאומרים, בתורכית...


פרה,,, פרה....


שבת שלום, לכולם,,,,



13/04/2008 13:33:00
העונה הפורחת...
צילמתי את הקקטוס שלי,,


15 שנה, אני מטפחת אותו...


ומעולם, לא יצאו ממנו פרחים....


ועכשיו, הוא החליט,  לפרוח,, ככה פתאום....


לקראת האביב...


ראו בעצמכם...


נכון,, שזה מוזר, ומדהים ?!




15/04/2008 16:18:00
עבודה...
בנושא החם ביקשו לכתוב על העבודה הראשונה שלי,,,


בעצם, אני רוצה לכתוב על העבודה האחרונה שלי...


שהיא בעצם, היתה לפני ארבע שנים....


ולא רואה באופק, שאני אחזור לעבוד בכלל....


לא בגילי, בכל אופן...


כי, כל המודעות בעיתונים, מופנים לצעירים,,,


ואני, כבר לא כל כך,,,


לכן,, התייאשתי....


אולי, בעקבות קורס הצילום, בעצם,,, אני אמצא משהו,,


או, אמצא, עבודה, דרך הבית....


לא, יודעת....


הנה, תמונה, שממחישה את תחושותי....



אני , רק יודעת,, שסיימתי את נקיון המטבח...


ואני, על הקנטים,, כמו שאומרים...


כואב לי מאוד הגב.....


אני, צריכה עכשיו, רק ניקיון כללי, לקראת החג.. וזהו...


איזה,,, זהו,,, שכחתי שצריך לבשל לחג....


מתי, כבר יגמר !!!!!!!!!!!!!!!!





16/04/2008 08:10:00
מוותרת.... תמיד...
לא יודעת, למה אנשים חושבים,


שאני יכולה לוותר, להבליג, לסלוח,,, ומה שביניהם....


כבר שבועיים, שאני מבקשת מבעלי,


אם רוצים, להחליף את הספות ואת השטיח,,,


צריך, ללכת לבחור...


הוא, אמר, בסדר,,, נלך אולי לאיקאה,, שם ראיתי דברים יפים...


כבר, שבועיים, אני מנסה, לקבוע איתו יום...


וכבר שבועיים, שהוא דוחה אותי, בטענה שהוא עובד קשה...


מעניין, על מי הוא עובד, עלי, או על זה, שאני מוותרת תמיד....


מעניין, גם, שהבת שלו, רצתה כמה פריטים לחדר שלה,, מאיקאה...


והוא, רץ, כמו טיל, להיפגש איתה, כדי לקנות לה, את מה שהיא רוצה....


אבל, כשאני מבקשת,, יש לו זמן למכביר....


גם, היום, הבטיח לי, שנצא מוקדם, לאיקאה...


אבל, בבוקר, הוא אמר, שיש לו משהו דחוף לעשות בעבודה...


מבינה, שהוא כל הזמן מתחמק ממני....


כי, הוא יודע, שאני כל הזמן אוותר, ואסלח....


מה יהיה איתי, ????


בגלל שאני מוותרת, האם אני מפסידה דברים בחיים ???


במקום להתעקש,,, ולעמוד על שלי.... ולהיות רעה...


כמו, שנשים אחרות יודעות לעשות....


אבל, לא יודעת איך עושים זאת,,


בגלל, זה , אני מצטיירת בעיני אחרים.... שהנה


אני יכולה, לפנות דרך, לוותר , ולסלוח....


אבל, כמה אפשר ???


טוב, מה יעזור לי, הכעס ???


עוד, יומיים,,,, נתחיל להתכונן לחג....


אני, בעצם מארחת...


החברה שלי, כבר ביטלה....


ומקווה, שאחותי, גם לא תבטל....אם כן,,


נישאר, ארבעה, כי הבת שלי, נוסעת לאיטליה


בפסח,, לחברה...


זה הזמן, שיש לה, חופש....


מענין, בקיץ, אין חופש ???


****************************************************





פסח , כשר ושמח , לכולם.....



18/04/2008 08:56:00
חג כשר ושמח,, לכולם....
כל הלילה לא ישנתי,


הבת, שלי, התרוצצה , אנה ואנה,,,,


מרוב התרגשות, לקראת הנסיעה שלה


הבוקר, לאיטליה..


היא, טסה, בשעה 7.00 בבוקר,


בטח, עוד שעה תגיע... ליעד....


בעלי, קם, מוקדם, ללוות אותה, לשדה תעופה....


ומשם, לסיים, קניות, אחרונות....


טוב, בסוף, לא קנינו, לא ספה ולא שטיח....


שום, דבר, לא נסגר,,,


העיקר, ששבועיים, מבטיח... ללכת לקנות...


ולא קיים, בסוף,,,


התחיל, לבכות, כמה קשה לו, בעבודה...


וגם, אני, אמרתי, לו, קשה לי שבעתיים,,


לעבוד, בעבודה, שאין שכר בצידה....


טוב, סיימנו, להתבכיין,,,,


מאחלת, לכל הבלוגרים,


ולכל, עם ישראל....


חג שמח, וכשר.... 


ושבת שלום.....


 


20/04/2008 10:51:00
הכל מאחורי....
זהו, סדר ליל פסח... מאחורי...


חששתי, שהאוכל לא יספיק...


חששתי, שהאוכל, לא יהיה טעים...


חששתי, שהאורחים, לא יהיו מרוצים...


אבל, טוב, שהתבדתי...


כי, קיבלתי מחמאות, מפה עד להודעה חדשה...


האוכל, הספיק, ונשאר די והותר...


האוכל, היה טעים, מאוד.... ממחמאות שקיבלתי מכולם...


האורחים, היו מאוד מרוצים... והיה להם כיף,


מי שרצה, לצאת, אחרי הארוחה, יצא...


וכל, מי שנשאר, קרא את ההגדה עד הסוף..


וגם, שרנו,


חד גדיא...


ואחד , מי יודע....


היה אחלה.....


הנה, חלק מהאורחים, אחותי, ובעלה... שם כיסוי ראש מצחיק ....



הבת, התקשרה, מאיטליה...


ואמרה, שכל הזמן גשום שם...


שמחשיך, רק בשעה, תשע...בלילה...


והכל, נראה, כמו ציור, כל הרחובות, מלאים פסלים...


היא, אמרה , חבל, שאני לא שם...


כי, יכולתי , לצלם תמונות מדהימות...


אני, אסע,,, ועוד איך,, אולי בקיץ...


בינתיים,,,


אחלה, שבוע, חגיגי... לכם......





21/04/2008 11:47:00
שנה לבלוג
הנה כבר עברה, שנה....


שהבלוג שלי קיים....


לא מעניין, אותי, כמה יש לי תגובות...


לא מעניין, אותי, כמה יש לי כניסות...


פתחתי, את הבלוג, כדי לבטא את עצמי...


וזה, הכי , בעצם, מעניין אותי....


לכן, יום הולדת שמח, בלוג יקר...


מקווה, שיהיו, עוד הרבה שנים, כאלה,,,


של יצירה, וכתיבה, והתבטאות עצמית....














    






22/04/2008 10:41:00
.היום יציינו ברחבי העולם את יום כדור הארץ שאותו חוגגים מאז 1970. במדינות רבות ייערכו הפגנות ומצעדים לציון המועד. בישראל תציין קק"ל את>היום בפעילויות הדרכה וטיולים שתערוך בכמה יערות. גם בכיכר רבין בת"א ייערכו מופעים לציון המועד. בסינגפור תציין הסוכנות להגנת הסביבה של האו"ם את יום כדור הארץ בטקס הענקת פרסי "אבירי איכות הסביבה" הניתנים מדי שנה. אחד ממקבלי הפרס השנה יהיה הנסיך אלברט ממונקו. בארה"ב, האירועים המרכזיים יהיו מופעים ומצעדים בוואשינגטון. יום כדור הארץ נולד הודות לרעיון של הסנאטור האמריקאי גיילורד נלסון שהחליט שיש צורך לקיים יום בינלאומי כדי לעורר מודעות למצבו העגום של כדור הארץ. לאחר ההצלחה הראשונית, הפך יום זה לאירוע המרכזי של התנועה הסביבתית בעולם.



אז מה ???http://israblog.nana10.co.il/moodicons/oof.gif

יש הפגנות

יש מודעות

יש דיבורים...

אבל, בשטח...

עדיין, מפעלים, מזהמים את הסביבה שלנו, ומזהמים את הריאות שלנו..

 

עדיין, תקועה התוכנית, להחלפת מכונית, מדלק לחשמל...מדברים ומדברים על זה, ושום דבר לא נעשה, בענין,, בעלי הממון,, מתרפדים את כל מה , שלא מביא כסף, לכיסם...http://israblog.nana10.co.il/moodicons/sad.gif

עדיין, יש הרבה אנשים, ואלפים, מדי שנה, שמתים מסרטן, זה או אחר, כי, אוכלים, אוכל מעובד, וגם אוכל, שנקרא בריא, עדיין, מכניסים, לתוך האוכל הבריא, חומרים משמרים, שמביאים לידי תחלואה בבני אדם, ובל, נשכח, גם בחיות....http://israblog.nana10.co.il/moodicons/sad.gif

נכון, שיש מודעות, אבל, פסיק מכל זה, עדיין, לא נעשה...

מתי, יתעוררו, האנשים ??.http://israblog.nana10.co.il/moodicons/mad.gif

כשמאגרים טבעיים, כמו, הנפט, יגמר, ואז, יתחילו לחשוב על אופציות אחרות...

בינתיים,,, אם טוב לעשירים,, למה, שיעשו משהו, בנידון,, כדי לשפר את העולם, ולהפסיד, רווחים ???

ותחשבו, על זה... שוחרי הטבע....... http://israblog.nana10.co.il/moodicons/huh.gif

















http://www.haaretz.co.il/hasite/images/0.gif     

תגובות