החתול שלי

28/04/2008 12:22:00
החתול שלי....
לחתול שלי , קוראים סנופקין
היום, לקחתי אותו, לחיסון שנתי....
ביקשתי, מהווטרינר לסגור אותו בסקוויזר...
סקוויזר, זה מין כלוב, שיש לו דלת פנימית,, ויכולים ללחוץ את החתול
כדי שלא יזוז....
המסכן, היה בלחץ אטומי,,
כל, פעם שאנחנו מגיעים, למרפאה, הוא נכנס לקיפאון...
ולא רוצה לצאת, מהסל שלו....
וגם, משתולל, מאוד, כשרוצים לתת לו זריקה,,,
לכן, זו הסיבה, שביקשתי סקוויזר...
אתם, לא יודעים, איך הוא נהם,, כשהזריקו לו זריקה...
חשבתי, שעוד מעט, הוא הופך לנמר...
יש לו צורה גם כך, של נמר....
אחרי, שסיימנו,,,
הוא, נרגע....
מסכן, איזו חוויה..
אבל, צריך לעשות זאת, כל שנה...
כדי לשמור על הבריאות שלו....
אין ברירה....
שופו...פו.... הנה סנופקין מגיע......
29/04/2008 11:04:00
צמרמורת.......
אתמול, בלילה, הרגשתי צמרמורות בכל הגוף
כל הזמן היה לי, קר...
לא הבנתי, מה קורה לי....
מתברר, שיש כנראה, וירוס באוויר...
אני, מרגישה גם חום פנימי...
לקחתי, כבר כדורים נגד חום...
מקווה, שזה יעבור לי,, עד הפגישה
בערב, עם החברה.. היקרה שלי....
שיהיה רק בריאות............

נתחיל לחגוג לו....
יום הולדת שמח,,, חתול מתוק שלי...
אתה כבר בן, 8
לא צעיר כבר,, וגם לא זקן עד מאוד...
זהו, נגמרו 7 שנים, ונכנסת לשנה השמינית...
ועכשיו, שוב התחלה, של שנה....
ושבת שלום, לכולם......

תגובות