ום חמישי,, סוף המסע...




29/05/2008 14:50:00
י
יום חמישי, היינו צריכים לפנות את החדרים בשעה 11.00

משם, עם המזוודות באוטובוס, המשכנו לטיול בהר גבוה עד מאוד...

הר מונסאראט,, שחצבו בה כנסייה...

עודנו, מתמקמים, באוטובוס, לנסיעה, להר,,,

המדריכה מזכירה לכולם לא לשכוח,, את הדרכונים...

בעלי, קפץ, מיד,,

אוי ואבוי, שכחתי, את הדרכונים במלון,, !!!!!!!

(כי ביום הראשון, של ההגעה למלון,

היה צריך למסור את הדרכונים, ואחר-כך, אפשר לקחת אותם...

בעלי, שכח לקחת אותם....)

מיד, קפץ, להביא אותם..

לא יודעת, מה היה קורה, אם היינו שוכחים אותם,,

היינו, נאלצים, לחזור, להביא אותם...

אחרי, הטיול , על ההר,, החזירו אותנו לברצלונה...

לשרוף את השעות, עד שעה שמונה בלילה,,

ומשם, לקחת אותנו לשדה התעופה...

הטיסה, היתה רק בשעה אחת בלילה !!!!!!!!

איך בדיוק נבזבז את הזמן ??.

טוב, בעיר ברצלונה, חיפשנו נעליים לבת שלי,,,

ביקשה, נעליים, שחורות עם עקב,

הסתובבנו, בכל העיר,, הרגליים שלי, כבר לא יכלו לשאת אותי...

סוף, סוף, מצאנו את הנעל המיוחלת....

בשדה תעופה,,, שרפנו את הזמן, בקפיטריה...

שם, משעה אחת עד שלוש, יש הפסקת צהריים

לא מעניין אותם, אם יש אנשים, שרוצים לקנות,,, בחנויות...

סיאסטה,, זה דבר מאוד יקר להם..

הלוואי, אם היינו, מתנהלים כמוהם,,, היו לנו חיים, פחות לחוצים....

בסוף עלינו, למטוס,,, עייפים,,,

נדמה, לי, שבכוונה, נתנו לנו טיסה מאוחרת,,,

כי יודעים, שהישראלים, עושים, רעש נורא,,, ביום....

לכן, נתנו לנו טיסת לילה, כי כולם נרדמו, ואף אחד לא צייץ....

הגענו, בשש בבוקר, סחוטים, ומרוצים....

עכשיו,, אני משלמת על הטיול הזה,,

שבוע, אף, אחד לא עשה כביסות...

ועד, עכשיו, אני לא מפסיקה לעשות כביסות....

זהו, תם ונגמר...

נחזור לשגרה.....





















תגובות