נמאס מדברי חלב..





10/06/2008 11:59:00

זה מה שבעלי אמר לי, אתמול...

נמאס לי, מחלבי...

שלח, את הבת שלו, לקנות לו שווארמה...

הוא, טיפוס של בשר, לא של חלב כמוני...

בסוף, הבת, מתקשרת, שהכל סגור... ואין שווארמה בנמצא..

**************************************************************

בקשר, למצב רוח שלו,,

בעלי, אמר לי, שהתעצבן, מאחיו, כי הוא חייב לו 1500 שקל

ועד היום הוא לא החזיר לו, את הכסף...

כשהלך, לבקש שוב, את מה שמגיע לו...

ראה, שאחיו, עשה שיפוצים, שעלו לו, 150.000 שקל...

בעלי, קיבל את הג'ננה,

ואמר לאחיו...

אתה לא מתבייש, עשית שיפוצים בכל כך הרבה כסף...

ואין, לך להחזיר לי, את ה- 1500 שקל שאתה חייב לי ??.

בא הביתה, עצבני, וביום החמישי סיפר לי...

לאחר, שבחר לא לדבר.. אלא, שתק, שתיקה רועמת...

ניחמתי אותו, ואמרתי לו... לא חשוב...

הרי, לא היית רוצה להיות במצבו ?? נכון ??.

אח, שלו, אימץ בן, לאחר שלא היו לו, ילדים כל כך הרבה שנים...

והבן, הזה, עושה לו, עכשיו, טרור.. מעשן, שותה, ומה לא...

וכנראה, הפיצוי, על התסכול, הוא לשפץ את הבית,, שעבר כל כך הרבה שיפוצים...

את הפעם, המי יודע כמה...

בעלי, חשב, וחשב, ואמר... את יודעת, בעצם, את צודקת...

לא רוצה להיות במקומו,, שיבוסם לו...

לא רוצה את הכסף הזה....

******************************************************************************

טוב, הנה, החג, אוטוטו, נגמר..... והקיץ מגיע בשיאו...

החום, הלחות,, והאין סוף קיטורים... למה אין לנו מים !!!!!!!!!







תגובות