טריפל ביל ****





15/06/2008 11:56:00

ביום חמישי, הלכתי עם חברה למופע בלט

קוראים למופע טריפל ביל

זה מופע של שלושה קטעים...

בקטע השני,הודיעו לנו, שלא הספיקו להקים תפאורה,,

בגלל , שהלהקה חזרה , רק עתה, ממופע ברומניה...

ואז, הציגו לנו, את החלק השני, דרך מסך...

אמרתי, לחברה שלי,,

מצחיק, בשביל זה, באתי למופע חי..

כשאני רואה, אותו, דרך מסך...

ובשביל זה, שילמתי כסף...

טוב, בגלל, שאני אוהבת בלט עד מאוד...

סלחתי להם...

כי כל המופעים עד עכשיו, שראיתי היו מוצלחים...

הבלט הישראלי, יש לו במה להתגאות, וגם להתחרות, בבלט חו"ל..

בעלי, טוען, למה אני משתמשת במופעי "הבחירה" בשביל הבלט..

הבחירה, זה עוד שני מופעים, שנותנים בחינם, למנויים...

אז, אמרתי,לו, עד עכשיו, לא השתמשנו במופעי בחירה,,,

רק, שהתחלתי לנצל אותם, נזכרת בהם ??

חוץ, מזה, בלט ירדים אותך... 

לפחות, עכשיו, יש לי עם מי ללכת, למופעים שרק לבנות בלבד...

חייך, ואמר,, טוב, טוב,,, את צודקת... זה לא בשבילי....

אם הייתי מוצאת, קטע חי,, של ריקוד בלט,, הייתי מביאה אותו כאן...

אבל, אין,, תסתפקו, בקישור....





תגובות