בעל כורחינו..




16/06/2008 12:48:00

תמיד, לקראת הקיץ,

יש אנשים שעושים חשבון נפש בינם לבין עצמם,,,

גם אני... ביניהם..

אתמול, התחלתי להרהר,,

בעצם, מה אני עושה כאן ??.

ולמה הזמן שלי מבוזבז כך,, שאני לא עושה בעצם כלום...

רק , עקרת בית ותו לא...

נדמה, לי, שבעלי נתן לי את התשובה,

בשבת, בחג שבועות כשישבנו בשולחן,,,

הוא קרא, כמה פסוקים שקשורים לקבלה...

בעל כורחך אתה נולד... ולא משנה לאיזו משפחה ולאיזה מצב כלכלי... אתה תהיה בו...

בעל כורחך אתה חי,,, ולא משנה, איזו חיים אתה בוחר לחיות,,

בעל כורחך אתה מת.. המוות הוא לא בידי האדם,, האדם לא יכול לבחור מתי למות,

אלא אם הוא בוחר בכך,

אנחנו, לא שולטים על שום שלב בחיינו, אלא, רק על נתינת הבחירה,

שאלוקים שנתן לנו...

והיא לבחור,,, באיזה דרך תחיה,,,

תנצל את החיים, לטובתך,,, ותחיה מאושר...ובחרת בדרך הטובה...

או לנצל את החיים, כך, שתנצל את כולם, תדרוך על כולם,,,

ותתעשר, על חשבון כולם.... ובחרת בדרך הרעה...

לכן, אין לי ברירה, רק לנצל את מה שיש לי...

ולא לקטר יותר מדי,,,

כי, יש אנשים אחרים במצב יותר גרוע ממני....


תגובות