מוזיקה רעשנית...




19/06/2008 16:26:00

אתמול, השכנה החליטה לשים פול ווליום

כל הבנין רעד, מהמוזיקה הרועשת..

ועוד, מוזיקה שהאוזן שלי, מצטמררת

כשאני שומעת אותה...

לא יכולנו לשמוע את עצמנו מדברים

לא יכולנו להאזין בחדשות בטלוויזיה

הבת שלי, ניסתה להסביר לשכנה, שזה נורא מפריע

ותחליש את המוזיקה...

השכנה, התעלמה מהבת שלי,,,, והמשיכה בשלה..

בעלי , הגיע הביתה...

וראה, שאני לא יכולה לשמוע את המוזיקה,,,

כי נכנסתי לחדר שינה.. והתלוננתי על כאבי ראש..

בעלי, מיד מיהר לשכנה...

והשכנה בעצבים,, אומרת לו...

אני אשים איזה ווליום שאני ארצה...

זה הבית שלי, ואעשה מה שאני רוצה...

בעלי, התעצבן עליה...

ואמר לה,,,

כדאי לך, להנמיך את הווליום,,

כי אני לא אחראי למעשי...

השכנה, נבהלה, והנמיכה את המוזיקה...

בעצם, זה כל הזמן ככה,,,

הבנות שלה,, תמיד שמות מוזיקה רועשת..

ואי אפשר לדבר עם אף אחד...

כל השכנים אצלנו, חושבים שגרים בבית פרטי..

ולא בבית משותף...

אף אחד לא מתחשב....

טוב, אז שיהיה לכם , סוף שבוע שקט ונפלא....









תגובות