דואר דרך ה- אי מיל, - ותעבירו את זה הלאה...




26/06/2008 12:39:00

אתמול, התכתבתי עם כל הגורמים, ששולחים לי מכתבים...

הביתה,, כדי , כמובן, לשלם ..

אבל, כל התשלומים שלי בעצם, הם דרך הבנק,,

אז, למה בכל זאת הם שולחים לי, חשבוניות הביתה ???

לקחתי את כל החשבוניות,וסרקתי אותם, וזרקתי את החשבוניות

עצמן לפח...

ראיתי, כמה זבל נוצר,, מזריקת ניירת...

ואז, החלטתי לכתוב לגורמים השונים, בזה הלשון..: 



שלום רב,

הנני פונה אליכם, בתור אחת שאיכפת לה מאוד מאיכות הסביבה,

 אני מקבלת מכם המון מכתבים וחשבוניות לבית, מה שאני בעצם עושה איתם,

סורקת אותם במחשב, ומשליכה אותם לפח, זה אומר, עוד זבל, לרעת העולם שלנו, ככלל..

אבקש, אם אפשר, לשלוח לי את כל דברי החשבון,

שמשולמים גם כך, דרך הבנק, לשלוח אותם, דרך האי מיל שלי...

אודה לכם, אם תענו לפניתי...

בכבוד רב..



וכך, באמת,, קיבלתי הבוקר,, טלפון מחברת בזק,,

שזה, יבוצע... הם ישלחו לי את החשבונות לאי מיל...

אז, תעשו, גם אתם את הצעד הזה, כדי לעשות את העולם יפה יותר,

בלי הרבה זבל....

ותעבירו את זה הלאה....




תגובות