הלחות .....




29/06/2008 15:14:00

הלחות הורגת אותי...

גם אם אני נכנסת למקלחת...

אני, יוצאת כבר עם זיעה על כל הגוף..

אז, בשביל מה התקלחתי ???

החום, והלחות,, גומרות עלי..

בעלי, שאל אותי...

מה קרה לך,, ???

היית רזה יותר לפני חודשיים...

אמרתי, לו, 30 שנה, אתה נשוי אלי,, ולא שמת לב,,

שבקיץ אני מתנפחת ???

הוא, אמר, לי... וואלה, לא שמתי לב אף פעם...

אז, זהו...

בקיץ , אני מקבלת מימדים של היפופוטם..

מתנפחת,, ואין לזה שום קשר.. עם המשקל..

המשקל שלי אותו דבר...

עכשיו, חוץ מהתעמלות שאני עושה כל השבוע.. בבוקר...

בלילה, אני יוצאת לצעדה עם בעלי...

וחוזרת, כולי, רטובה..

כאילו, עכשיו, שטפו אותי בדלי מים...

הלחות....

אוף הלחות....(אני מוצאת אותי,מקטרת,, כמו כל הישראלים)



-

דרך אגב, צלצלו אלי היום מסופרגז..

אמרו, שהם עדיין לא ערוכים, לשלוח חשבוניות דרך האי מיל....

טוב, אמרתי לפקידה, חבל מאוד.....

יכול להיות שהם רוצים עוד לשלוח ניירת...

כדי לתת עבודה לאנשים שהתחייבו להם....

ואני אומרת,, בשביל איכות הסביבה,,

לא צריך להתחשב באנשים...

אלא בסביבה שהאנשים חיים בה, ויחיו בה, עוד הרבה זמן...








תגובות