היום זה היום...




07/07/2008 11:14:00

כן, היום זה יום נישואין שלנו.....

כבר ביחד, כמעט 30 שנה,,

כי לפני כן, היינו חברים ויצאנו , כמעט שנתיים..

ואחר-כך, התחתננו...

היום, זה השנה ה- 27 ,

שאנחנו כבר ביחד...

שירבו, הרבה שנים,, בזוגיות..

והעיקר, שנזדקן בריאים....

דרך-אגב, בריאות..

הבוקר, הלכתי לעשות בדיקות דם...

כי, אני מרגישה מאוד חלשה,

למרות, שאני עוסקת בפעילות גופנית,

יום יומית..

ושומרת על תזונה נכונה...

אבל, הגוף שלי, מאוד חלש, משום מה...

הרופא, שאל אותי, אולי זה גיל המעבר ??

אמרתי, לו, בטח שיכול להיות הסיבה..

כי אני אולי, כבר בת 50 ???

הוא לא האמין, למרות שכתוב לו על המסך,

הגיל שלי....

הוא, בדק אותי, ואמר שהכל בסדר,,

בדק את החוזק שלי, ואמר שאני חזקה מאוד..

(בגלל שאני גם מתעמלת במשקולות..)

נקווה, שכל הבדיקות בסדר...

אולי, חסר לי, איזה ויטמין , שיחזק לי את הגוף, ??

נקווה שזה יהיה סוף הסיפור,,

אעדכן בהמשך....



בינתיים, יום נישואין שמח, לבעלי ולי...

כל הילדים שלי,, בהופה חרופה... כי כל אחד עכשיו מבלה..

בלילה, וישן ביום....

ולא יודעת, אם הם זוכרים שזה היום,,,

היום זה היום.....






תגובות