MAMMA MIA -הסרט.......




06/08/2008 14:24:00
אתמול ראיתי את הסרט.. לאחר שראיתי את ההצגה..

בהצגה, לא רואים את הנופים המדהימים שהיו בסרט..

וזה, לא ממש מוחשי.. שומעים ורואים אנשים משחקים..

ולא מעבר לזה...

אבל, הסרט, אתמול,, עלה על כל הציפיות שלי.. !!!!

לא רציתי לעזוב את האולם...

השירים, שאני אוהבת כל כך...

של להקת ABBA

שכל כך הערצתי, בצעירותי..

השירים, שלא נס ליחם, אחרי כל כך הרבה שנים...

וכל הזמן, זימזמתי את השירים,,

הנפלאים... שמביאים חשק, לקום ולרקוד,,

אפילו באולם הקולנוע,, רציתי למחוא כפיים...

למשחק הנפלא שעשתה, מריל סטריפ...

אז, לכו בהמוניכם,, כמו שאומרת, אודטה..



הנה ,, תזכורת לסרט,, שיביא לכם חשק....



אוףףףףףףףףףףףףף.. גם אתמול לא הצלחתי להיכנס לבלוג ......מה יהיה ???????









07/08/2008 12:44:00
חלקת קבר..
קשת בענן,, כתבה פוסט על בדיחה של קבר...

זה מזכיר לי, את בעלי,,

כל הזמן אומר לילדים...

אתם, תבואו לבקר את הקבר שלי...

רק שאני אשים כספומט, ליד הקבר...

ככה, תבואו כל הזמן....

עצוב,, אבל, ביחד עם זאת,, נכון עד מאוד...

הילדים של היום, רגילים לקבל הכל,

שהם לא טורחים, אפילו, לחשוב, אולי אנחנו ההורים..

גם, זקוקים למשהו.. הם חושבים, שאנחנו, כאן,,

כדי למלא את הצרכים שלהם, ושוכחים שגם להורים,,

יש צרכים משלהם, והם לא רובוטים...

תן לי, תן לי,,  וזהו...

ומה עם, לתת ולקבל בחזרה ??

חשבתם, על זה,, ילדים יקרים ???


שיהיה לכולם,, שבת שלום, וסוף שבוע מהנה....




10/08/2008 11:54:00
יום מעצבן...
כנראה שתשעה באב , משפיע עלי לרעה...

אני עצבנית פחד..

אין לי מצב רוח,,

ואני בדיכי...

מחכה, שיעבור היום הזה..

לא אוהבת ימים עצובים...

מחר, יום חדש...

מחר, יהיה יותר טוב...

מחר, לא יהיה יום מעצבן, כמו היום...

ולמי, אכפת, שהאולימפיאדה,, החלה ???

לא אוהבת לצפות, בספורט..

לא מענין אותי,, בכלל.....



11/08/2008 14:05:00
מחר.........
מחר, יש לי חינה של הבת של אחותי...

זה יהיה באולם , חתונות...

רגע, לא הבנתי, למה עושים חינה,,

מזמינים אנשים,, כדי לקבל מתנות..

ושוב, אחרי שבוע, יש חתונה,

אנשים צריכים לתת שוב מתנות...

תמוה, בעיני, המנהג הזה,,

לעשות חינה באולם..

אפשר, לעשות את החינה, עם המשפחה..בצמצום..

ואחר-כך, החתונה.. בגדול...

לא מבינה את הבזבוז כסף הזה...

הבת שלי, אמרה...

שהיא לא עושה באולם,,

אפילו, אם יהיה לה כסף, לעשות זאת..

זה ממש שגעון,,,

היא תעשה, זאת, בצמצום.. עם המשפחה...

לפי, דעתי, אם עושים חינה באולם, וגם חתונה , באולם..

הטעם, נפגם... ומפחית מהשמחה האמיתית..

שזה החתונה...



13/08/2008 15:31:00
עייפה...
אתמול, נסעתי לחיפה , לאירוע של החינה..

מזה , עייפה אני.... סחוטה...

חזרנו, בשתיים בלילה...

עד שנרדמתי , לקח לי זמן...

ובבוקר, התעוררתי, כמו איזה מסוממת....

בדרך, לאירוע,, היו שתי תאונות דרכים...

מזל, שלא נסענו בכביש 6

כי הדיווחים , ברדיו.. נאמר, שהכביש חסום..

כי היתה שם תאונת דרכים קשה..

שמחנו, שלא נסענו, אבל, לדאבוננו,

היתה עוד תאונת דרכים, שגרמה לפקקים, אין סופיים...

עד, שהגענו, לחינה,,

היינו, סחוטים ועייפים..

הפה, שלי התייבש, כמו הנגב...

רציתי, רק לשתות..

המשפחה, כבר התחילה לדאוג,, למה אנחנו לא מגיעים..

הגענו.. בסוף...

אמנם, רטנתי, למה צריך אירוע כזה, לפני חתונה..

אבל, היה מזה מדהים... רקדתי עד אין סוף..

ואחותי, כל הזמן אמרה לי, באוזן,,

הנה, עוד קילוגרם ירד ממך.,,,

שמנו, חינה,, ביד,, יש לי את הסימן.. בכף יד שלי...

הכלה לעתיד, היתה מהממת.. יפיפיה אמיתית...

לאחותי, יש שלוש בנות ובן...

כבר, חיתנה, בת אחת,,, והבת השניה בדרך...

מה שמצחיק,, שהן מתחתנות לפי הסדר ......

הבכורה התחתנה, עכשיו, האמצעית....

עכשיו,, אני כותבת את השורות האלה,,

ונעצמות לי העיניים.....

עייפה... עייפה... רוצה לישון....

אבל, צריכה , עוד מעט להיפגש  עם חברה....

אז, אין ברירה... צריך להתעורר...


סיימתי את הספר,,, קאמורה.. שאני קוראת עכשיו....

ממש, לא להאמין, שיש כל כך הרבה רוע בעולם הזה...

ממליצה לקרוא... זה סיפור אמיתי, על עיתונאי, שהיה חי

בתוככי,, האנשים האלה.. עכשיו,, לאחר שפרסם את הספר..

מאיימים להרוג אותו, והוא מתחבא, באיזה שהוא מקום...

לפחות,, הוא אומר, אני את שלי אמרתי,, ואני עדיין חי...

כי, אם היו תופסים אותו,, הוא לא היה בין החיים היום...

למה אלוקים ברא, אנשים, עם כל כך הרבה רוע ??.

אם כולם, היו טובים,, העולם שלנו, היה הרבה יותר טוב ?.

או שהיה משעמם....

ותחשבו על זה....








14/08/2008 12:18:00
סוף עונה..
אחרי, שנגמרה החינה,,

והגוף, עדיין דואב וכואב,,

לא הספיקה לי, העייפות,,,

אתמול, הלכתי עם חברה, לבחור חולצה לאירוע של החתונה...

שיתקיים שבוע הבא...

כל החנויות, יצאו במבצעים, סוף עונה...

מה אני אגיד לכם,, סוף עונה,, שוק רמלה, קלאסה לעומת הסמרטוטים שהציעו בחנויות...

אחרי , שכיתתי, את רגלי,, שעתיים..

שעתיים !!!!!!!!

לקח לי,, עד שמצאתי באיזה חנות, שלא חשבתי שיש שם דברים יפים...

נכנסתי, בתור ברירה אחרונה..

אמרתי, לחברה שלי... זהו, החנות הזו... אם אין כלום..

אחזור הביתה, בידיים ריקות...

ואכן, היו דברים מאוד יפים שם...

קניתי, שתי חולצות, למקרה שאצטרך להתלבט מה ללבוש

ובדרך, החברה החולנית שלי,, קנתה חולצה...

לא מספיק, שהעונה הזו, היא קנתה, 35 חולצות !!!

אמרתי, לה, שיש עכשיו, מבצע,, סוף עונה,..

35 חולצות ב- 100 שקל....

היא הבינה את הרמז,, שאני מסתלבטת עליה...

זהו,, העיקר,, שסיימתי, עם הסידורים...

 של סוף העונה....










15/08/2008 15:33:00
יום אהבה..
מחר יום אהבה,, טו באב...

שתהיה לכם הרבה אהבה..

שתחושו, נאהבים

שתאהבו הרבה

שתדעו, מה זאת אהבה..

כל יום

כל שעה

כל דקה

כל רגע..

והעיקר לאהוב...

שבת שלום,, וסוף שבוע מלא אהבה 







18/08/2008 12:47:00
יום כיף..
אתמול, היינו במימדיון...

מה, זה שמחתי..

סוף, סוף, אני אוכל להשתזף,,

לא הלכתי לים, כל הקיץ הזה..

ואני, לבנה כמו שלג...

כולם, היו שזופים , סביבי..

רק אני לא..

אבל, מרחתי על עצמי, קרם הגנה..

וטיילתי, בין כל המתקנים....

ככה, שאני אוכל לתפוס כמה שיותר שיזוף...

החלקתי עם האבוב, במים,, חשבתי שהתחת שלי, עוד מעט , מתנתק בגלל השפשוף של הרצפה... בטוסיק שלי..

רציתי, גם לעלות, גבוה למעלה, במגלשות,,

אבל, בן זוגי, לא רצה.. ולא רציתי ללכת לבד..

טוב, אולי, לא פיספסתי,, כי היה כתוב, רק לאנשים שיודעים לשחות..

ואני, כמובן,, לא יודעת לשחות..

כל שנה אני אומרת לעצמי, השנה, אלמד.. ואני שוב,, מדלגת... לשנה הבאה..

אפשר ללמוד כל השנה...

יש היום, בריכות מחוממות.. רוצה מאוד ללמוד...

כי אני מאוד אוהבת מים,,,

ים, בריכה...


חזרתי הביתה,, ראיתי איך הגוף שלי..

שינה, את צבעו, מלבן,, לחום.. לא כהה.. אבל, שזוף...

שמחתי,, שסוף, סוף,,, אני נראית... אולי קולית




20/08/2008 14:30:00
האינטרנט...
אתמול, ניסיתי, וניסתי...

ולא יכולתי להעלות את האינטרנט..

וגם , לא לכתוב..

בגלל, שבעלי, בחופש,, אז, אנחנו, כל יום, במקום אחר..

אתמול, היינו, בחוף אשדוד,, עשינו פיקניק..

היה, מוי כיף,,,

היום, הולכים לסרט...

מחר, אני אעשה לכם,

רשימת סיכום, של מה היה לי,, כל השבוע...


21/08/2008 11:58:00
הסרט..
אתמול, בהמשך לבילויים שלנו...

קבענו לראות סרט..

רציתי לראות, תיקים באפלה,,

מזל, שנכנסתי לבדוק אם הסרט עדיין משחק בקולנוע...

נכנסתי, והתברר שהורידו אותו, מוקדם מדי..

כנראה, שיש הרבה אנשים שלא אוהבים סרטי מדע בדיוני..

אני חולה,, על הסרטים האלה..

אוקצור... הלכנו לקולנוע, ושם קבענו מה נראה..

בסוף, נכנסו, לסרט,, המומיה 3

האמת, לא התלהבתי במיוחד...

השחקנית , שהחליפה את השחקנית הקבועה..

שיחקה גרוע,, גם הבן, שגדל בינתיים,, לא ממש,, שיחק טוב..

היו הרבה אפקטים, והרבה רעש..

כנראה, שזה מתאים יותר לילדים,,

כשהתחיל הסרט, פתאום הגיעה חבורה,, של הורים וילדים...

והתחילו, להרעיש ולהפריע,, ולבעוט בכסאות עם הרגליים,

מסכנה, החברה שלי,, התחילה להתעצבן,,

ובמקום, לצעוק ולא להנות מהסרט

הצעתי לה,, להחליף מקום...

בסוף, האבא, התנצל, בגלל שהילדים שלו,, הפריעו כל הזמן..

כנראה, שלא היו בקולנוע, והם התלהבו יותר מדי..

גם, זה קורה..

הבטחתי, סיכום השבוע...

אבל, יכול להיות , שהיום אני אצא לאיזה מקום..

לכן, מחר,, יגיע הסיכום...

ואם, לאו,,, אז, ביום שני..

כי, ביום ראשון, אני,,, בימית 2000 ...!!!!!!!!!!!!




22/08/2008 14:03:00
אז מה היה לנו..
יום ראשון,, ביליתי בממדיון....

יום שני, הייתי בחתונה של אחיינית שלי,,, בגן הקסום... כלה מדהימה היא היתה,, השמלה היתה מהממת.......!!!!!!

יום שלישי,, הייתי בפיקניק, בחוף אשדוד... עם החברה, והבת שלה,,, היה מה זה נעים, בלי מזגן, ועם בריזה מהים...

יום רביעי, הלכתי לסרט,,, המומיה....

יום חמישי,,, לא יצאתי, רציתי להירגע, מהבילויים.....

יום שישי... נגמר השבוע..... אני אחרי הבישולים... חחחחחח.. יצא לי חרוז...

מחר,,, אני הולכת לסרט... אעדכן אתכם..

יום ראשון,, לימית 2000

יום שני,, כנראה, שאסע לחיפה.... עדיין לא יודעת לאן.. בדיוק...

אז, שיהיה לכם אחלה סוף שבוע, מלא בילויים,,, תעשו חיים.........

 


25/08/2008 13:56:00
יום של אתנחתא...
חשבתי, שהיום נלך לגנים הבהאים

אבל, מתברר, שהאוטו צריך תיקון דחוף...

חשוב, קודם לתקן כל פגם, ברכב..

בכדי, שניסע בבטיחות...

לכן, רק מחר, נלך לגנים,,

מי שמעונין, כן, ללכת.. לבקר,,

פתוח מ- 9.00 עד 17.00 



במוצה"ש, היינו בסרט,, מונגול... סרט היסטורי של הלוחם המונגולי

ג'ינגס חאן , אוהבת סרטים דוקומנטרים,, הסרט מאוד מענין.. > 
אחר-כך, הלכנו, לחוף תל אביב, עם חברים, ואכלנו גלידה,,

בעלי, הוא מזל אריה, תמיד מעדיף בשר..

ביום ראשון,, הלכנו, כמו שסיפרתי בפוסט הקודם..

לימית 2000, להבדיל ממימדיון,, שם היה ספא...

נכנסנו, לסאונות, ולג'קוזי,,

,, לקחנו, את חברה שלי,,

כי היה לי, כרטיס ספייר,, הילד הקטן , לא רצה ללכת.

כל הלילה , הוא חגג עם החברים, ובבוקר היה סחוט..

מה, זה, הודתה לי,, כל הזמן...

נהנתה,, מאוד,,, וגם אנחנו,, כל משפוחה...

היום, זה יום אתנחתא.. עייפה, רוצה לנוח...

לקראת, מחר...



תגובות