לא הכרתי אף אחד..





14/09/2008 14:20:00

ביום חמישי,, התחלתי את קורס הצילום , חלק ב'..

חשבתי, שאפגוש, אנשים שלמדו איתי , בחלק א'..

התאכזבתי, עד מאוד,,

כי כולם, היו לא מוכרים,,

שאלתי, את המורה,, איפוא כולם ???

הוא, אמר, לא נורא, תכירי חדשים..

בעצם,, אני לא רוצה להכיר, אנשים חדשים...

טוב, לי,,,,,,, ככה...

כשאני נזכרת, באנשים הקודמים...

אף, אחד, לא הסכים לעזור לי, או להציע לי טרמפ....

אז, ככה, יותר טוב...

לא רוצה טובות מאף אחד...

אגיע,, בכוחות עצמי,, לאתרי הצילום...

במשך, הקורס, דיברנו , על צלם, מוכשר ,,

שצילם רק בשחור לבן,,

והוא צילם, עם מצלמה מאוד ישנה

זה אומר, ,מה זה חשוב איזה מצלמה יש לך..

העיקר,, התוצאות...



קבלו, כמה תמונות שלו,, קוראים לו,, CARTIER BRESSON

והוא היה צרפתי...





18/09/2008 15:45:00
מאז , גולדה מאיר..
מאז, גולדה מאיר,, לא היתה אשה בתפקיד, ראש ממשלה..

הייתי, רוצה, שסוף, סוף תהיה לנו, אשה ,,

במערכת הפוליטית, המושחתת..

כל יום  שני ורביעי,,,,,,,,, מוצאים

שראשי ממשלה, מושחתים,, ובגלל זה,,

הם, לא מחזיקים מעמד , בתפקיד שלהם..

מתי, לאחרונה, ראש ממשלה, סיים קנדציה שלמה ?..

לא זכור לי,,,, מאז.. לא יודעת, כמה...

אני מקווה, שציפי ליבני , תיבחר כראש ממשלה..

רק, חבל שהיא נמצאת, במפלגה, שלא בחרתי בה...

גם, בהישרדות, לא בחרתי....




















תגובות