תמיד נשארת מאחור..





25/09/2008 15:44:00

בזמן האחרון,, אני כל הזמן שואלת את עצמי..

שאלה ,,, מטרידה...ביני לבין עצמי,,

למה, כל הזמן אני עוזרת לאנשים ?.

והאנשים, בסוף, על ידי העזרה שלי,

מסתדרים בחיים, וממשיכים הלאה,,

ורק אני , שעוזרת להם,

תמיד מוצאת את עצמי, תקועה באותו מקום..

ולא מתקדמת, לשום מקום..

אני מרגישה, שמיציתי את העזרה שלי לאחרים..

פעם, הייתי מרגישה, שאם אני עוזרת לאחרים,

גם, לי זה יעזור באיזו שהוא אופן..

אבל, עכשיו, כבר לא..

אני, גם רוצה שיעזרו לי...

וכשאני מבקשת עזרה, אף אחד לא בא לעזרתי..

כל הזמן האנשים שואבים ממני את הכוחות...

ולא, נותנים לי, בחזרה כוחות חדשים,

כדי, לעזור לעצמי...

למה זה קורה לי ?.

למשל, אחותי, כל הזמן בכתה לי, שרע לה בחיים,

יום ולילה, התקשרה אלי,, והייתי לה, למשענת...

אחרי, שעזרתי לה, לעלות למסלול..

מצאה עבודה,

ומאז, היא כבר לא מתקשרת אלי, באופן קבוע..

כלומר,, היא אומרת לעצמה..

זהו, מיציתי אותך,, אני כבר לא צריכה אותך..

למה?? אני תמיד נשארת מאחור...

וכולם, נעזרים בי ומתקדמים על חשבוני...

האם, באמת, האנשים,, מנצלים אותי..

שאני פתי , מאמין לכל אדם..

האם, לא הגיע הזמן, שאבקש עזרה.. בעצמי...

ואפסיק לעזור לאחרים ??

ואלי, זה תבוע עמוק , עמוק בפנים, בתוכי,,

שזה האופי שלי,, ואנשים,, קולטים אותי,,

לאחר, שהם שואבים את פנימיותי,,

זורקים אותי לאנחות .




תגובות