מוקדש לנשים בעולם...SUPER WOMAN





03/09/2008 14:03:00
לכל הנשים,, שמגדלות לבד את גוזליהם

לכל הנשים,, שמנהלות קריירה,, וגם מגדלות משפחה

לכל הנשים, שעוברות התעללות,, ולא יכולות לזעוק

לכל הנשים, שסובלות, בגלל אלימות המלחמות , שמנהלים הגברים,,

לכל הנשים, שמתקשות , להאכיל את ילדיהן,, בגלל שהגברים נוטשים אותם..

מוקדש לכן, שיר,, של הזמרת הנפלאה..

 גרסה אחרת... וידאו קליפ...


http://www.youtube.com/watch?v=xK8t0gP4isE


04/09/2008 13:16:00
לקראת ראש השנה...
אז מה ???.

כבר, התחלתם,, לחשוב את מי להזמין ?.

במי לנקום ?.

כמה תירוצים,, יש לכם, כדי לא להתארח ??

וכמה,, הוצאות,  עוד פעם, להוציא אחרי,, החופש הגדול,, שלא נגמר..

עם בוא החגים ?..



ראש השנה,, בפתח... ואני עדיין,, מתלבטת

את מי להזמין...

מפחדת, לפתוח את הפה,,

כדי, שאנשים, לא יקחו את ההזמנה שלי,

ברצינות...

גם, אצלכם, זה קורה ???



ראש השנה, קרב... ונתתי לכם,

כמה רעיונות  למחשבה....




07/09/2008 14:42:00
נפוחה כמו בלון..
היום קמתי, בבוקר...

והרגשתי, שמשהו ניפח אותי...

הרגשתי כבדה,, ונפוחה...

גם המשקל העיד על כך...

הרגשה נוראה,, והכל בגלל החום הזה ,

שלא נגמר...

מה יהיה ??. בלילות, אני לא יכולה לנשום..

והולכת לסלון, לקבל קצת אוויר..

זה קרה לי, בעבר שעשיתי זאת..

אבל, יכול להיות שהגיל,, עושה את שלו ??.

כל שנה, נהיה יותר גרוע ???

מקווה, שהשבוע, כבר יהיה יותר טוב...

והנפיחות תרד לי...

אני יודעת, שאצלי זה תורשתי..

יש לי אלרגיה לחום... ובגלל זה...

אני הופכת להיות כמו בלון....

כמו כל הימים החמים,, ולא משנה איזה עונה...






08/09/2008 13:18:00
הקץ לצירי לידה
תארו לכם, שהייתם שותלים זרעים וצומחים מהם, ילדים,,

איזה כיף, לא לסבול, מתופעות לוואי..

מנפיחות, מכבידות, ומסימני מתיחה.

אבל, האם היינו,, רגישים לילדים,, אם לא היינו סובלים,,

כדי להביא אותם לעולם ??

09/09/2008 15:20:00
אירועים אחרונים....
האירועים האחרונים..ממש מדאיגים אותי..

הרצח של הילדים ,, אחד אחרי השני..

הסופות, שמשתוללות, ברחבי העולם...

פגעי הטבע,, שממיתים אלפי אנשים.

ומשאירים אותם בלי קורת גג..

השחיתויות, של אנשים שמכהנים בממשלה..

כולל, המזכירות שלהם..

ועכשיו, מדברים על המפץ הגדול..

מה, קורה , לעזאזל בעולם הזה ??.

בעלי, אמר,, אם קורים יותר מדי דברים מוזרים..

יכול להיות, שימי המשיח מגיעים..

יכול להיות ??.

או, שבגלל שיום הדין, קרב..

יום כיפור,, בפתח..



10/09/2008 15:22:00
קורס צילום - חלק ב'> 
מחר, אני מתחילה , קורס צילום , חלק שני..

כבר, מזמן, לא תפסתי את המצלמה ביד..

מאז, שהייתי בספרד...

כנראה, שזה עייף אותי...

יכול, להיות, שאני אקח, גם,

קורס רציני, לפוטושופ... כי ,

המורה אמר.. שחייבים להכיר את התוכנה..

בעידן, של הטכנולוגיה היום,,

בנושא הצילום..

תגובות