אילנית לוי




12/10/2008 14:12:00

היום, הלכתי לשופר סל, הקרוב לבית

כדי לקנות מצרכים, לחג

ושם, פתאום אני רואה,

מציץ ראש, מאוד מוכר,

אני מתקרבת, ופתאום אני רואה , אלא מי..

את אילנית לוי, בכבודה ובעצמה..

לא התרגשתי מי יודע מה,,

כי, הבן שלי, אומר, שהוא פוגש את איל גולן,במכולת השכונתית

הם, גרים, באותה שכונה,

לכן,אנחנו נתקלים בהם הרבה..

הסתכלתי טוב, על אילנית..

היא לא נראתה, כמו בטלוויזיה

לא מאופרת, בבגדים רגילים,,,

עם טי שרט,, ומכנסי ג'ינס, שמגיעים לה, עד התחתונים

ושם, מבצבץ קעקוע,, בצד של הבטן...

אמרתי, לעצמי, ולקונות, שעמדו בתור,,

תראו, מה מוכרים לנו, במדיה..

רק אשליות...

והיא, מה ??

כולה, בחורה רגילה, לא יפה בכלל,, כמו שרואים אותה בתוכניות בידור..

אם, היא לא היתה מפורסמת, לא הייתי, מביטה, אפילו חצי מבט,,

אבל, מה...

בכל זאת, היא מצליחה , וגם זכתה בתואר מלכת יופי..

אז, מי אני שאשפוט ??






תגובות