אביבה אהובתי..



 16/10/2008 11:53:00

שמעתי כל כך הרבה ביקורת על הסרט הזה..

שרציתי כל כך לראות אותו...

פספסתי אותו בקולנוע,,

לכן, אתמול , התיישבתי לראות את הסרט,,

בערוץ 2 , ערוץ של פרסומות..

בדרך כלל, אני לא רואה סרטים בערוצים, שמפריעים לי לרכוז..

אבל, הפעם , לא רציתי לפספס את הסרט..

מדובר, על אשה, שכל הזמן רוצים את קרבתה ואת עזרתה,,

ולעצמה, היא לא מסוגלת לעזור...

כל הזמן, ניצלו אותה,

אחותה,, שכל הזמן רוצה שהיא תפשר בינה לבין אמה,

החולה, במחלת נפש..

בעלה, שהיה מובטל,, ולא עזר בפרנסה, לכן, היא נאלצה לעבוד משרה מלאה..

הסוכן שלה,, ניצל אותה, וגנב לה את הסיפורים שכתבה, בגלל שרצתה להיות סופרת..

זה, הזכיר לי, את עצמי,

כל הזמן, המשפחה רוצים את קרבתי, ואת עזרתי..

ולא, חושבים לרגע, שגם אני צריכה עזרה..

בסופו, של דבר, כשאני רוצה עזרה,,

כולם, אומרים, לי,, שאני לא צריכה עזרה, כי אני חזקה..

איך, הם קובעים שאני חזקה ?. הרי אני בן אדם, כמו כולם,,

לפעמים, חזקה, ולפעמים נשברת...

למדתי, לקח,, לא לעזור לאחרים,,

אלא, בסופו של דבר, האדם נשאר לבד, בכל המערכות של החיים שלו..

והוא צריך לעזור לעצמו, כי אף אחד,, לא יושיט לו יד.. כשהוא יצטרך...

גם, אני הגעתי למסקנה הזו,,

לעזור לעצמי,,, ורק לעצמי,,,



הנה, קטעים, מהסרט,,



 


תגובות