אחוזת מרגו





22/10/2008 15:35:00

בבוקר, של יום ההולדת..

בעלי, הביא לי פרחים, ובושם, כמו שהזכרתי בבלוג..הקודם..

אבל, הילדים, שיהיו בריאים,

לא טרחו לכתוב, ברכה, או להביא לי אפילו פרח..

ולברך אותי, ביום הולדת שמח..

כולם, ישנו עד מאוחר, בגלל חופש החג...

והתעוררו, רק שרצינו,, ללכת למסעדה..

הבת, שלי, מסכנה , היתה מאוד חולה,

ובכל זאת, התעקשה לבוא איתנו למסעדה, עם חברים...

תכננו, ללכת למסעדה, קצת יותר רחוק מהבית,,

אבל, בסוף, חששנו מהפקקים, שנוצרים בגלל החג,

ונכנסו, למסעדה מקומית, ובעצם, זה גם משמש לגן אירועים..

במקום שאנחנו גרים בו..

האוכל, היה מעולה, זאת מסעדה עם אוכל בניחוח צרפתי..

המנות, היו מעוצבות, להפליא, מנות גורמה..

לא כמו במקומות אחרים,,

שנותנים, צלחות מלאות מאוד,

והעין, כמובן אוכלת,, ובסוף, לא מסיימים את המנה..

כאן, כולם אכלו את המנה, וגם הזמינו קינוח...

בנין המסעדה, מאוד ישן, וכשנכנסים למסעדה..

יש תחושה, שנמצאים במקום אחר, בזמן אחר...

כל הפריטים שהיו בבית הזה, נשארו ונשמרו כמו שהם..

היתה תחושה של ביתיות,, ומוסיקת רקע , היו שירים צרפתיים...

למסעדה קוראים......אחוזת מרגו...

כנראה היא היתה שייכת למישהי בשם זה...

זהו, , כך בילינו,, את היום המיוחד שלי...




תגובות