מעשה בברז..






29/10/2008 16:00:00

אתמול, למרות שירד הרבה גשם, בחוץ.

אצלי בבית, לא היה מים..

באתי, לפתוח את הברז, כדי לשטוף כלים..

פתאום, אני רואה שהידית נשארה לי, ביד,

פשוט, הברז התפרק לשניים,,

ושלא תחשבו שזה ברז, פשוט,,

ברז, עם פטנט, שעלה לי הרבה כסף,,

אני, אומרת לעצמי, ככל שממציאים פטנטים,

כך, המוצר מתקלקל מהר,

אולי, עושים זאת בכוונה, שהאנשים ירכשו עוד ועוד מוצרים

בעידן, הגשמי שלנו, הכל יכול להיות..

אוקצור... הידית נשארה לי ביד, והמים המשיכו לזרום..

כשנזכרתי, בפרסומת שאומרת לחסוך במים

אמרתי לעצמי, NOW WAY

אני לא משאירה כל היום , את הברז דולף..

גם יעלה לי, כסף, וגם יצמצם את מקורות המים..

ירדתי למטה, בבנין,

ונעלתי את הברז הראשי של המים,,

כך, נשארתי בלי מים, כל היום,,

לא יכולתי לעשות כלום,,

לא כלים, לא כביסות, ולא עמה...

ומהרהרת לעצמי, מים רבים עכשיו ניטחים מהשמים,

 ואני, בביתי, אין מים...

עד, שבעלי היקר, הגיע עם מבחר ברזים..

הצבעתי, על הברז הכי פשוט,,,,,,

ואמרתי, לו , "את זה תרכיב לי, לא רוצה יותר ברזים עם פטנטים"

עכשיו, יש לי ברז פשוט, והרבה מים,,





תגובות