מכונת כביסה, כביסה, ומה שביניהם....





12/11/2008 12:32:00

השבוע בעלי הפתיע אותי במכונת כביסה חדשה..

האמת, שכל הזמן הייתי מרוצה מקריסטל

משום, מה, שעברנו לבית הזה,,

בעלי, החליט לא לשאול אותי..

וקנה , מכונת כביסה מפירמה לא מוכרת..

ישר, על החודש הראשון...

דלת המכונה,, התחילה להחליד,, ולהתפרק...

במשך הזמן, התוכניות כבר לא פעלו..

ונאלצתי, להפעיל את כל המכונות, לבן וצבעוני..

באותה תוכנית...

בגלל, שהמכונה היתה דיגיטלית, ופעלה כמו מחשב..

כל יום שני וחמישי, היא לא תפקדה...

אחר-כך, בסוף, כבר לא שטפה את החומרים ששמתי במיכל, החוצה..

נאלצתי, לשים את החומרים על התוף..

בגלל שבעלי ראה שהבחירה שלו, היתה גרועה..

סוף, כל סוף, קנה לי, שוב קריסטל, 6 ק"ג, לא אוטומטית..ידנית...

ועכשיו, היא פועלת, ולא שומעים לא רחש ולא לחש...

לא כמו, המכונה הקודמת,, שסחטה, והעירה את כל השכנים...

אתמול, בגלל החיסון ,, הייתי על הפנים, לא תפקדתי...

וגם, כביסות לא עשיתי..

היום, אני מרגישה יותר טוב, ההשפעה של החיסון,, עברה...

כך, שהיום , ההצטברות היתה ענקית..

וכל, היום מכניסה כביסות...



הנה כמה תמונות, על אנשים, שתולים כביסה באופנים שונים...........

תגובות