היא שוב עזבה...





16/11/2008 13:33:00

הבת שלי, חזרה הביתה,, לפני שנה...

כי היה לה מאוד קשה, מבחינה כלכלית.. וגם ללמוד.. ביחד..

לכן, ביקשתי ממנה לחזור הביתה..

היא הסכימה..

אבל, הרגישה , שהיא כבר מספיק מבוגרת בכדי לגור עם ההורים...

לכן, לפני שבוע, נפלה החלטה,, שהיא עוזבת

ומשכירה דירה, עם חברה ועוד שותף..

ממש, ליד המכללה..

היא כבר ארזה הכל ביום שישי..

והחדר שבנינו לה, נשאר מיותם וריק..

עכשיו, העברתי לשם, את המחשב שלי..

שתהיה לי פינה, שאוכל לעבוד בשקט..

אני לא יודעת איך היא תסתדר..

כשהיא היתה גרה לבד, לפני שנתיים..

היא תמיד שכחה לאכול..

ורזתה נורא, ובעקבות כך, גם היה חסר לה ויטמינים

תמיד היתה חיוורת..

עד שהרופא אמר לה, לאכול הרבה בשר וקטניות

עכשיו, אני מקפידה לבשל חמין, פעם בשבוע..

השבת הזו, שלחתי לה את החמין עם בעלי..

היא היתה מורעבת,, כי שוב שכחה לאכול, תוך כדי ניקוי הדירה..

אז, מעכשיו, אדאג שלפחות פעם בשבוע, היא תוכל בשר..

כדי להתחזק..

מאחלת לה, שתצליח, כי זאת השנה האחרונה שלה בלימודים..

אבל, אני קצת עצובה, כי התרגלתי אליה,

 אתמול...בטעות חיכיתי לה, שתגיע הביתה...

מה לעשות, צריך לתת לאפרוחים לפרוש כנפיים..

אלה החיים..



תגובות