מצלמה חדשה...


 18/11/2008 15:03:00

בגלל שאני לומדת צילום מקצועי...

כל הזמן השתמשתי במצלמה פשוטה..

עד שלמדתי להשתמש במצלמה בצורה מקצועית..

ואז, הגעתי להחלטה, שהגיע הזמן להחליף מצלמה יותר טובה..

שתתן, תוצאות יותר טובות...

דיברתי על כך, עם בעלי...

והוא ניסה לדבר עם חבר מחו"ל, שישיג לי מצלמה במחיר מוזל..

החבר, לא מצא... לכן, הוא החליט לרכוש אותה בארץ..

בעלי החליט להפתיע אותי במצלמה..

אתמול, נכנסתי לחדר,

ופתאום אני רואה על המיטה, מונחת קופסה ועליה יש תמונה של מצלמה..

צהלתי בשמחה, ונישקתי את בעלי..

כמה הייתי מאושרת שיש לי סוף סוף, מצלמה יותר משוכללת..

היום, בבוקר ניסיתי אותה,, וקצת התאכזבתי,,

כי התרגלתי למצלמה הקודמת..

אבל, ככל שצילמתי דרכה, ושיניתי כל מיני כיווני צילום...

התחלתי להתאהב בה...

מקווה, שהצילום הבא,, התמונות יהיו הרבה יותר מוצלחות..



המצלמה היא מסוג,, קנון... 450D

תגובות