סרט, ביקורת וביקור..




23/11/2008 15:52:00

אני אמרתי שאעדכן בקשר לסרט..

הנה זה בא...

WOW, גדול..

בגלל שאני מאוד אוהבת בכלל אומנות ומוזיקה..

היה שם קטעים של ניגון פסנתר.. חבל"ז.............זזזזזזזזז

אני ממליצה על הסרט בחום רב.........

לכו, בהמוניכם, כמו שאומרת אודטה ......

חסל ביקורת סרטים....

***********************************************************

טוב, אתמול, ביקרתי את הבת היקירה שלי..

בבית השכור שלה,, עם עוד שני שותפים..

תפסנו אותה, בעלי ואני, באמצע ניקיון..

ניקיון !!!!! שמעתם טוב !!!!!!!!!

והיא, בבית לא מרימה אפילו ממחטה מהרצפה !!!!!

אבל, כשנכנסו לראות את החדר שלה,,

תוהו ובוהו, וחושך על פני האדמה...

בלגן,, שלם,, היא עוד לא סידרה שום דבר,,

ולא שמה את הבגדים בארון, הכל היה מפוזר על הרצפה.

אמרתי לבעלי,, כשהלכנו ...."אני את הבלגן הזה, מסדרת, בתוך שעה ""

הבאתי, לה, חמין,, שהיא חולה על זה......

כי, אני יודעת , כשהיא היתה גרה לבד, בעבר..

גם, לא אכלה, וירדה המון במשקל..

לפחות, פעם בשבוע אני אדאג לה.........

אחר-כך, כשרצינו ללכת..

שאלה אותי, בנחמדות, ביתי היקרה..

אמא, מתי יש לך חוג צילום בקרוב ??

אמרתי, לב, שבקרוב, מאוד...

אז, היא הציעה שאני אעבור אליה, אחרי שאסיים..

מאוד, מוזר, דווקא היא אף פעם לא אוהבת שאני אבוא אליה..לדירות השכורות

היא תמיד מאוד מתוחה כשאני שם...

כשנסענו בחזרה הביתה.. בעלי אמר לי...

אולי, היא רוצה שאת תסדרי לה, את הארון ?? בגלל זה היא רוצה שתעברי אליה ???

אולי, אמרתי.... הכל יכול להיות, ואי אפשר לדעת, מה יש בראש היפה של הבת שלי...

סך הכל, אני רגועה, הדירה היא ממש ליד האוניברסיטה שלה... והיא יכולה להגיע מהר..

בלי לאחר... כי היא מאחרת כרונית...

אני חושבת לעצמי, מאיפוא זה מגיע, האופי שלה ??.

מאחרת, מבולגנת, מפונקת, אגואיסטית...

אני, הפוך,, מסודרת, מדייקת כמו ייקה, לא מפונקת, כי לא היתה אפשרות כזו, כי עליתי לארץ בלי ההורים

ואגואיסטית,, אני לא.. כי אני תמיד חושבת על אחרים...

טוב, אולי, לא כל דבר עובר בגנים...





הנה טריילר על הסרט ............. 4 דקות .............



 


תגובות