כאב ראש או לשבור את הראש..




25/11/2008 14:49:00

אתמול, הרגשתי על הפנים..

כאבי הראש לא עזבו אותי לרגע..

האף שלי התחיל לדלוף..

שאלתי את עצמי, למה בכלל עשיתי חיסון , אם אני מתחילה להיות חולה.. ??.

לקחתי כדורים, ולא ידעתי אם אוכל ללכת לסרט עם החברה שלי..

זה סרט שכל כך רצתה לראות, ועוד מעט לא יהיה בקולנוע

חשבתי, שזה סרט טוב.. אבל, התאכזבתי,

זהו סרט צרפתי , לאהוב אותך מאז העלילה טובה, אבל,, הבימוי גרוע..

אמרתי, לחברתי...... " לא נפלתי, מהסרט הזה " והיא התחילה לצחוק מהביטוי החדש ששמעה ממני..

הבוקר, בעלי אמר לי, שהוא מאחר לעבודה..

והחלטנו, ללכת לבחור ספות לסלון..

הספות, שיש לנו, מזה ג'יפה.. כמה שניקיתי לא עזר..

זה בד מיוחד, ואי אפשר לנקות אותם כמו שצריך..

מה גם, שהמשפחה הנחמדה שלי, כל הזמן אוכלת בסלון..

ולא מתחשבת בי, שצריך אחר כך, לנקות,

וגם, הסלון, במשך הזמן, מקבל כתמים וגם השטיח אותו דבר..

בדרך, גם, רכשנו שטיחים מודרניים עם סיבים שיוצאים מהשטיח,

שלא אעבוד קשה, ולא יראו כתמים,,

גם, הספות,, נבחרו בקפידה,, המסגרת מעור,, שישימו את הידיים ואפשר לנקות בקלות..

והמושבים מבד גס, כדי שיחזיק מעמד. המסכן..

טוב, שעשינו את הרכישה הזו,, כי כבר מזמן דיברנו על כך..ושברנו את הראש, מה לקנות..

מקווה, שהפעם, יתרחקו מהסלון, וילכו לאכול על השולחן כמו בני אדם..





תגובות