התנתקות



03/11/2008 11:50:00

אתמול החלטתי, שאני מתנתקת מכל הפורומים שאני חברה בהם..

פורומים, שהיינו נפגשים בהם, כל החברים..

נדמה, לי,, במשך שנה..

עכשיו, שהמועקה לא עוזבת אותי,,

החלטתי, שאני נותנת פסק זמן, לעצמי ..

שקט נפשי,,

לא רוצה לשמוע,,

לא רוצה לראות

לא רוצה לדעת

רק אני, אני ועצמי..

למדתי, לקח חשוב..

שאנשים, תמיד זקוקים לך, רק אם יש להם איזה אינטרס כלשהו כלפייך..

כלומר, רק אם הם יכולים להפיק משהו ממך, אז הם בקשר איתך..

אבל, ברגע, שהם רואים שאת לא מרוויחים ממך מאומה,,

הם מתנתקים ממך...

לכן, אני רוצה להתנתק עכשיו..

ולראות, אם זה באמת נכון...

ברגע שאתנתק,, מענין אם אנשים ירצו עוד את קרבתי..

או, יתרחקו ממני, , כי אין תועלת בי..

למשל, בפורומים, אנשים נחמדים אלייך, כי רוצים כמה שיותר חברים, שיכנסו לקהילה שלהם..

ולא בגלל, שבאמת מחבבים אותך...

אלא, כדי שהם יוכלו לגרוף מחמאות שהקהילה שלהם פופולרית..

אבל, מי שעושה את העבודה , לא מנהל הפורום..

אלא, החברים, שנכנסים בלי תמורה לאגרה,

לא מקבלים על זה כסף, או משהו, אולי נכנסים כי הם זקוקים להכיר אנשים..

כרגע, אני לא זקוקה לחברה,,

הבטחתי, לקהילות שברגע , שאתעשת, אני אכנס שוב..

אבל, לא עכשיו..

עכשיו, אני צריכה זמן לעצמי, ורק לעצמי בלבד..

זקוקה להתנתק, כדי להשיב אלי את כוחותי מחדש..

ואכן, זה עזר,

ברגע שהתנתקתי,,

המועקה, והחנק בגרוני, נעלמו..

אני, כבר לא מדוכאת..

ורוצה להמשיך הלאה...






תגובות