תאריך היסטורי..






05/11/2008 13:36:00

היום בעצם, ייזכר יום של היסטוריה עולמית

הגבר השחור הראשון, באמריקה עשה זאת

יום זה ייזכר בהסטוריה, כיום שכל אחד יכול להגיע לכל מקום

רק אם ירצה בכך..

לא משנה, מה צבעו, מינו, או דתו...

חשוב מאוד, לזכור את היום הזה..

כי הבן שלי, לא ישכח אותו...

למה ???.

כי הסיבה טובה , כפולה, ומכופלת..

היום זה יום הולדת ה-18 לבן הקטן שלי,, בן הזקונים שלי...

בבוקר בירכתי אותו ביום הולדת שמח, ושרתי לו...

והוא אמר לי.. "את יודעת אמא, יום זה הוא יום הסטורי, וזה קרה ביום הולדת שלי".

כמה הייתי מאושרת לשמוע אותו.. שזה יום הסטורי בחייו...

קודם אברך את בני היקר,, אחר כך, את האיש החשוב באמריקה..



קניתי לבני  מתנה,, ערכה לטיפוח וגם עוגה ונרות..

והכי חשוב, כתבתי לו ברכה...







היום זהו יום מיוחד ונדיר זהו לא יום הולדת רגיל היום אתה חוגגת 18 אביבים גיל שלא תשכח עוד הרבה שנים תקופת הילדות מסתיימת בצחוק וחיבה ותקופת הבגרות איננה רחוקה. אגלה לך סוד קצת מצחיק, מוזר קצת לחשוב שגדלת כך בצ'יק לחשוב שלפני זמן קצר

היית התינוק של אבא ואמא

המשפחה

מאחלת לך אינספור ברכות בהמון אהבה שתמיד יתגשמו שאיפותיך ושתדע לכוון מטרות בחייך שתצליח בכל מעשה ידיך! יום הולדת שמח והמון מזל טוב!


תגובות