Womanizer




26/11/2008 15:17:00
מחר, אני קצת מתרגשת

אני נוסעת להרצליה, לאולפן צילומים..

שם, הקבוצה תצלם צילום בעירום

כלומר, תהיה בחורה שתעמוד בפוזות

ואנחנו נצלם..

עשיתי את הצילומים האלו בעבר,,

וראיתי מסביבי איך שכל הגברים מזילים ריר..

המורה לצילום, אמר לגברים, לא להעיר הערות בקשר לדוגמנית,

כי היא שומעת הכל, למרות האורות והמוסיקה..

כי מרוב מבוכה, הגברים תמיד זורקים עקיצות..

טוב, זהו,,

אני אעדכן אתכם, בהמשך איך היה..

אני נוסעת ברכבת..

אוהבת לנסוע בתחבורה ציבורית, אוהבת לפגוש כל מיני סוגים של אנשים..

אולי, אצלם כמה  אנשים מענינים.. בדרך..

והנה, השיר שמזכיר לי עירום, וגם מתנגן לי כל היום בראש..

השיר של בריטני ספירס ,Womanizer

לא יכולה להביא לכם את הקליפ בתמונה מלאה, כי אין עדיין אפשרות..

בינתיים, תקליקו.. וכנסו לשיר...

 גם היא הצטלמה בעירום..

אין סוף לשערוריות שהיא עושה...





תגובות