באוויר, בים, וביבשה...





05/01/2009 09:13:00

הנה, החיילים שלנו, נכנסו לשטח של עזה.

החששות שלי כרגע יותר גרועות, מאשר שצה"ל הפציץ אותם מהאוויר,

עכשיו, המלחמה, היא ביבשה, והחיילים נכנסים לתוך לוע הארי של עזה,

הרגשה הכבדה שלי, כל הזמן, שיש מלחמות,

שאני לא רוצה לשמוע, או לראות בחדשות, שאיבדנו חיילים,,

הנה, עכשיו, אני פותחת חדשות, כבר יש לנו הרוג אחד..

אחד, זה עולם ומלואו,,

קל וחומר, שזה יהיה יותר מאחד..

הכאב חזק וחד,

וליבי, ליבי, עם המשפחות האבלות..

אני רוצה כבר שייגמר,

ושהחיילים יצאו משטח האש..כמה שיותר מהר,

שיהיו כמה שפחות אבדות,

אני יודעת, שאני משלה את עצמי,

אבל, במלחמה , כמו במלחמה , יש תמיד אבידות..

אני מקווה, שחמאס יוריד את נשקו כמה שיותר מהר,,,

ויקנה לנו, את השקט שאנחנו מייחלים לו, זה הרבה זמן..

בינתיים, צה"ל, תוקף,

בים- לא נותנים לאף אחד להיכנס דרך הים, כדי שלא יעבירו עוד נשק חם

באוויר - כדי לעכב ולהבריח את האויב, שלא יילחמו בחיילנו

ביבשה - כדי לבדוק שלא נותרו עוד מנהרות, שבהם מוחבאים הקסמים

שממטירים על תושבי הדרום

יום ולילה...

תקוותי שייגמר מהר.. ושכל חיילנו יחזרו בשלום...











תגובות