זכרון ילדות..





13/01/2009 09:02:00

לפני שאני אתחיל לספר על הפרויקט ילדות שלי,, בסיום חוג צילום..

דפנה,,היפיפיה הנרדמת.. הזכירה לי,, שבעצם אתמול נזכרתי בשלושה דברים לא נעימים שקראו לי בילדות שלי..

א.. כשהייתי תינוקת, אמא שלי טענה שהיא השאירה אותי במיטה הגדולה שלה, ואז נפלתי מהמיטה. וקיבלתי מכה בראש, עד היום כשעשיתי צילום ראש, רואים את העקמת..

ב. כשהייתי בגן, תמיד שכחו לקחת אותי מהגן, עד שהאחות הגדולה שלי, עשתה לי טובה, והגיעה לגן,,,,, הגן היה סגור, ונשארתי בחוץ לחכות, בינתיים, עשיתי בתחתונים פיפי...

ג., אני זוכרת, שתמיד שכחו לתת לי לאכול, וביקשתי לאכול, כי אני רעבה..

מענין , שלאף אחד מאחיות שלי ומהאחים שלי , זה לא קרה,,

זאת, לא סיבה שהיינו הרבה ילדים במשפחה.. אמא שלי, היתה צריכה להזניח אותי..

בגלל זה, עד היום,, כשאני מתקשרת לאמא שלי..

היא טוענת, שרצתה להתקשר אלי, כל פעם היא טוענת כך..

בעצם, היא לא רצתה להתקשר, היא פשוט שכחה..

אבל, היא לא שוכחת להתקשר עשרות פעמים ביום, לאחותי הגדולה...

לזה, יש לה זכרון נפלא...

כמו, שתמיד שכחה לטפל בי, כשהייתי קטנה..עכשיו, היא שוכחת שצריך לפעמים להרים אלי טלפון...

עצוב,,,,,,,,, אבל, נכון....

יכול להיות, שלא רצתה אותי בכלל ??. בגלל זה אני תמיד מרגישה שאני לא שייכת למשפחה הזו, יכול להיות שזו טעות, שנולדתי לתוך המשפחה הנוכחית שלי...






תגובות