מרגישה נחס.....




25/01/2009 14:29:00

היום קמתי עם כאב ראש,

מה זה כאב.. לא מהעולם הזה..

כאילו, מישהו דופק לי עם פטישים על הראש..

נאלצתי לוותר, על ההתעמלות היומית שלי..

וגם, לבלוע, כדורים, אין סוף..

עכשיו, כבר הוטב לי...

יכול להיות, אולי, בגלל שיצאתי בלילה, לתיאטרון...

בגלל זה התקררתי,

מזה , אני רגישה ,, לא יאומן..

ראיתי את ההצגה,, היה או לא היה

על חייה של חנה רובינא,,

השחקנית לא כל כך מוכרת, זאת ששיחקה את חנה רובינא, אבל, שיחקה אותה,, חבל על הזמן..

יש כאלה שיגידו שזה משעמם, וכבד מדי..

אבל, מי ששמע על השחקנית חנה רובינא..

יכול להזדהות עם התרומה שלה לתיאטרון..

וגם הקדימה את זמנה,, שהיא היתה אמא חד הורית..

לא נשכח, שבזמנו,, זה היה די נדיר..

היא בחרה להיות עצמאית, ולא להישען על אף אחד..

מקווה, שארגיש יותר טוב, מחר..

כי אני צריכה ללכת, לקנות מתנת יום הולדת לבן היקר שלי.. בן 24

כי ביום שלישי, נחגוג לו,, יכול להיות שנצא למסעדה..

נראה עוד מה עושים..

בינתיים,, רוצה להיפטר כבר מהכאב ראש הזה... ולהרגיש לא נחס...









תגובות