יום הולדת שמח, בתי היקרה מכל..





12/02/2009 08:25:00
יום הולדת שמח, בתי היקרה מכל...
היום, את כבר גדולה, כבר לא ילדה

כבר בחורה, שיודעת מה את רוצה בחיים שלך..

השנה, היא שנתך הרביעית, בתור סטודנטית לאופנה..

מקווה מאוד, בכל ליבי שתצליחי בכל אשר תלכי ותבחרי..

והרבה הצלחה, בעתיד, המקצועי, האישי....

את רוצה, לנסוע, לארץ רחוקה, שזה קצת קשה לי, עם זה..

הפרידה..

אבל, את כבר ילדה עצמאית, ורוצה לפרוש כנפיים,,

מאחלת לך, הרבה בריאות גם,, שזה לא פחות חשוב..

האוהבת אמא,, מחבקת בחום ואהבה,,

ועוטפת אותך, עם זרועותיי, חזק , חזק...

והרבה נשיקות חמות..

גם מאבא, ושני האחים.........
 אתמול , הבת שלי, החליטה לעשות מסיבה גדולה..בבית השכור שלה

אחרי, השעה 12 בלילה,,

היא ביקשה מאבא שלה, שיביא לה, כסאות וציוד נוסף למסיבה..

אחרי, שהוא הביא לה את הציוד,

אמרה, טוב, אבא, אתה יכול ללכת.. הכל בסדר..

ככה, זה ,, היום..

רוצים, שתתן, ותלך, ולא תפריע..

טוב, אני מבינה אותה,, היא כבר לא ילדה קטנה

כבר, בת 27 ... כבר אשה..
 קניתי לה, שמלה חמודה,, לגוף המדהים שלה..

כל הזמן אני קוראת לה, ברבי,

כי היא נראית כמו הבובה,,

ענוגה ויפה...

אני מקווה שהיא תאהב את השמלה,

כי היא עוסקת באופנה,,

אם לאו, היא יכולה להחליף, אותה, עם פתק החלפה..




תגובות