חזרתי.





16/03/2009 14:04:00כשפתחתי את הבלוג, ראיתי מלא תגובות מכם קוראים יקרים

תודה, מי ששם אותי במומלצים, וגם מי שבירך אותי, בצאתי לאילת

עכשיו, אני יודעת איך קוראים לעץ עם הפרחים האדומים

לעץ קוראים BOMBAX CEIBA סוף, סוף, אני יכולה לדעת מה צילמתי..



מה זה נהניתי באילת, מזג אוויר נוח, לא חם ולא קר..

רציתי להשתזף, אבל, השמש לא היתה מספיק חזקה, לכן, הפכתי קצת לשחומה.

כשחזרתי הביתה, חיכתה לי ערימה של כלים וכביסות

אמרתי, לבן שלי, אם לא הייתי חוזרת תוך כמה ימים , מהטיול, והייתי נשארת חודש שלם ??

היית מחכה לי עם הכלים, והנקיונות ??

לא מבינה את זה, כל הילדים חושבים, שרק האמא, צריכה לנקות, וזה התפקיד שלה בלבד.

מזל, שנוצרה גם האשה,

אם הגבר היה לבד בעולם, היה תוהו ובוהו, וחושך על פני העולם הזה..

היום הקדשתי את כל היום, לכביסות, ונקיונות,, לא היה לי זמן לנשום

זה המחיר, של חופשה.. מה לעשות...

אז, הנה רק הצצה קטנה, לתמונות שעשיתי

בעצם, צילמתי 1000 תמונות,

כמובן, שלא כולם היו מוצלחים, ולא אשמור את כולם..




תגובות