מתחילה ללמוד.





31/03/2009 07:53:00

מתחילה סוף סוף, ללמוד היום

נרשמתי בסוף נובמבר לקורס פוטושופ, במכללה למנהל בעיר שלי

בגלל, שהקורס מורכב משלושה קורסים,

הייתי, צריכה להמתין, שהקורס הראשון ייגמר,

כדי שאוכל להצטרף, לקורס שנרשמתי אליו

למרות, שאני כבר עובדת עם הפוטושופ,

אני, בכל זאת, רוצה ללמוד את התוכנה לעומקה

וביסודיות,

יכול להיות, שיש דברים, שעדיין לא הגעתי אליהם,

שאני לא יודעת אותם, או שאני לא יודעת איך משתמשים בכלי מסוים

לאחר שאלמד, ביסודיות את כל התוכנה,

יהיה לי, קל, לעבוד גם עם תוכנות גרפיקה אחרות,

הרי, זה אותם תבניות, לכל תוכנות העיצוב האלה,

אז, הנה, אני יוצאת לדרך,

להחכים, עוד,

אין סוף, לידע שבן אדם, יכול לצבור בחיים שלו

וגם, אחרי, החיים, לא נדע הכל,

לכן, צריך לנצל זאת.



בנוגע לפסח, טוב, סיימתי כבר לנקות את כל הבית,

עכשיו, נותרה המשימה הקשה, המטבח

היום, אני מתחילה את הארונות העליונים של המטבח,

אני  כבר מרגישה שהגוף שלי בוגד בי,

כבר כואב לי, ועייפה,

אמרתי, לבעלי, אני כבר לא בת 20

הגיע הזמן, שמישהו בבית הזה, יעזור לי, בנקיונות

כולם חושבים, שהבית הזה מתנהל לו לבד,

עבודות בית, זה לא עבודה, בעיני רבים אחרים

לצערי, בעיני המין השני.






תגובות