ספר שלא נגמר..




05/03/2009 13:32:00

כידוע, אני אוהבת לקרוא ספרים, והרבה

בשלוש שפות,

עברית, צרפתית, ואנגלית

הפעם, קניתי ספר בצרפתית

ולא יודעת למה,, הספר מה זה משעמם אותי עד מוות

אני, ממשיכה לקרוא אותו, בגלל שאני לא רוצה לשכוח את השפה

הוא ספר עב כרס, וזה לא נגמר

בדרך כלל, אני קוראת את הספרים שלי, במקום חשוב, בבוקר

שהעיכול, ישתחרר בדרך, אני מעסיקה את עצמי בקריאה.

אני לא יכולה, לקרוא ספר סתם, לשבת על כסא או ספה ולקרוא

התרגלתי לקרוא בשירותים, כבר שנים שאני עושה זאת,

למרות שזה נשמע מוזר, לאחרים

ולאחרים, זה נשמע מוכר..

אתם לא יכולים לתאר לעצמכם, כמה ספרים, כבר סיימתי, בדרך זו..

זו, שיטה טובה, לאנשים, שלא אוהבים במיוחד לקרוא ספרים

אין צורך לסיים ספר, בתוך כמה ימים

אלא,אפשר להאריך את הקריאה,, לעוד הרבה זמן..



ביום שלישי , הלכתי לסרט, וידויים של שופהוליק

סרט נחמד וקליל, ומצחיק

הייתי זקוקה לסרט הזה, כדי להנות קצת

הוא לא גומל אנשים ממחלת הקניות

נדמה לי, הוא רק מגביר, את התאווה לקניות..

דרך אגב, הפרויקט, של חלוקת מחמאות או מילים טובות על בלוגרים, אני לא אוהבת לעשות זאת, בגלל שאני לא רוצה לפגוע באף אחד, כולם בשבילי, אנשים מיוחדים , ולכל אחד יש, את התכונות שלו, כל בן אדם, הוא עולם ומלואו, לכן, אי אפשר להגיד, לבלוגר הזה, יותר סימפטי, מהבלוגר ההוא, בואו נשאיר זאת, כך, כולם מקסימים בעיני.
 אז, רוצו לראות את הסרט, מי שעדיין לא ראה, ובסוף שבוע, תקראו איזה ספר טוב, ולא משנה איפוא אתם תקראו אותו,,





תגובות